2013. október 24., csütörtök

Sokoldalú smink

Sziasztok!

Kezdeném azzal, hogy a címet megmagyarázom. Mivel már elég rég volt a blogon smink és a már jól bevált sietős sminkeket készítem általában hét közben, a tegnapi szünnapból egy kicsit rászántam a gyenge pontomra, ami ugye a tusvonal. Aztán meg ki akartam próbálni úgy sminkben a két új essence rúzsom, hogy Ti is lássátok... És ha már tusvonal, és volt kérés a pin up stílusú smink, és piros rúzs, akkor akár ezt nevezhetem annak is, hiszen ez az alapja a pin up csajszis sminkeknek. (Ígérem, egyszer összekapom magam és belövöm a hajam is úgy, bár nem tudom hogyan, mert azt nem vállalom be, hogy felfedjem a homlokom :D)
Aztán akkor még ott van a lehetőség, hogy nyerjek Maybelline csomagot egy smink elkészítésével, ami hasonló, mint ez, szóval ez most kicsit ilyen all in 1 smink lett, pedig nem terveztem el előre.. :D (A játékról pl ITT olvashattok, illetve az ott található másik két linken). Ja és még némi mosoly is beficcent, szóval remélem, hogy legalább pár embernek örömet okozok ezzel a bejegyzéssel. De ha nem, akkor okoztam magamnak.. :P

Na és a sok rizsa után jöjjenek a képek, az első négy képen az essence 06-os, Barely There! rúzsa látható a számon, míg a többin a 03-as, Dare To Wear!.


Természetes fényben:


Vakuval:


Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Nektek hogy tetszik? Melyik rúzzsal tetszik jobban? Szoktatok dupla tusvonalat használni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

16 megjegyzés:

  1. Nekem a második rúzzsal jobban tetszik, mert kiemeli jobban a sminket, ami nem mellesleg extra jól néz ki :) a hajad *_*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      A hajam olyan, mint szokott lenni, illetve nem, mert iszonyatosan elfeküdtem akkor.. :D

      Törlés
  2. Nekem is a piros rúzzsal tetszik :) Opció homlokfelfedés nélküli pin-up frizurára: ha mondjuk a frufrudat icipicit besütnéd? Nem konkrétan loknisra, csak befelé orientálni a végét. Gondolom érted, hogy értem :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem az első rúzzsal tetszik jobban, és el kell mondanom ismét, hogy olyan cuki formájú a szád :D :D

    VálaszTörlés
  4. Azt továbbra sem tudom elégszer elmondani, hogy a vörös rúzs milyen istenien áll neked. :) A tusvonal-gyakorlás pedig dicséretes dolog. Annyit viszont hozzátennék, hogy talán picit jobban állt volna, ha az alsó szempilláid tövébe is leviszed a vonalat, a szemformád miatt.
    http://4.bp.blogspot.com/-rn12qoE_kQ0/UP6Swx0BhtI/AAAAAAAAHzo/_XS7Rzw5U-4/s1600/eye-liner-winged-how-to-tutorial-sexy-eyes-make-up-fashion-style-1.jpg
    Valahogy így gondoltam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, bár szerintem az én szemformámnál a kettő közül nincs előnyösebb vagy kevésbé előnyös, illetve ha már alul is húzok vonalat, azt végig is viszem, mert nem tudom elviselni magamon, hogy ne érjen végig :D

      Törlés
  5. milyen jól áll pedig a tusvonal! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Csak szemüveghez annyira nem szeretem :S

      Törlés
  6. A smink és a második rúzs nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  7. Az első rúzzsal tetszik jobban :)

    VálaszTörlés