2013. október 25., péntek

Sand Me An Angel

Sziasztok!

Megint roppant kreatív voltam, már ami a címet illeti, minden nagyképűség nélkül kezdem azt hinni, hogy nekem ebből kéne élnem, hogy színeket/termékeket, sminkeket/manikűröket nevezgetek el, mert tényleg majdnem mindenre kitalálok valami kis szóvicces elnevezést... :D
Na de kicsit elkanyarodtam már megint, szóval az úgy volt, hogy kinéztem magamnak a Moyra Sand No. 852 meseszép arany lakkját, aztán kisebb erőfeszítések árán magaménak is tudhatom már. A kék Lovely Baltic Sand lakkal dobtam fel. Szó szerint folyékony aranyként tudnám jellemezni ezt a Moyra lakkot, ezzel a kékkel pedig kicsit angyalkásnak látnám, innen és ERRŐL a számról jött a cím ötlete. (Jézus, hogy mindenről asszociálok valami tök más dologra... :D )

És akkor az esti mese után nézzük is a lakkozást.. Mindkét lakk két rétegben látható a körmeimen. (Egyébként vasárnap lakkoztam, és csak ma kezdett el megkopni!)

Természetes fényben:


Vakuval:

Eléggé megszerettem a sand lakkokat, pedig eleinte nagyon nem bírtam eldönteni, hogy most tetszik-e vagy sem. Ez az arany lakk pedig valami eszméletlen, az év egyik legjobb vására volt részemről. :]

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a sand lakkokkal?

Köszönöm a figyelmet, szép estét, jó hétvégét!

21 megjegyzés:

  1. Én is akarom ezt a lakkot! :-)
    De nekem már nem maradt, talán épp Te vitted el előlem! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még múlthét pénteken vittem el az akkori utolsót, ez esetben bocsi :P

      Törlés
  2. Húúhh ezt az arany lakkot hol lehet beszerezni? :O Nagyon szép! :D Bár nekem a kék lakk nem igazán illik hozzá, de hát ízlések és pofonok... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én körmös boltban vettem, de szerintem máshol több helyen elérhető, mint itt Veszprémben, fodrászkellékes, körmös boltokban. :]

      Törlés
    2. Nagyon köszönöm! Mindenképpen megpróbálok beszerezni egyet, mert nagyon nagyon tetszik. :) A te szép hosszú körmeiden pedig különösen jól mutat! :) :)

      Törlés
  3. Tényleg gyönyörű ez a lakk! :)

    VálaszTörlés
  4. ezt mindenképpen be kell szereznem. *-*

    VálaszTörlés
  5. De gyönyörű színe van! :) Még nincs egyetlen egy sand lakkom sem. De a képeket nézegetve ez lehet, hogy hamarosan megváltozik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ez a lakk igazán kiérdemli, hogy az első sand lakkod legyen! :]

      Törlés
  6. húúúú gyönyörű körömlakkk <3 <3

    VálaszTörlés
  7. Álomszép ez az arany szín, a címadás pedig nagyon találó! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, pedig nem is kellett nagyon erőltetni a fantáziám :P

      Törlés
  8. gyönyörű ez a nude-os szín *-* el kell mennem és megnéznem a Moyra Sand kínálatát. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát spuri, mert ezt tényleg csak agyondicsérni tudom :]

      Törlés
  9. Jujjj de jó ez az arany, én még nem jutottam el addig, hogy kipróbáljam... Na de a jövő szombati színházra biztosan őt kenem fel... :)

    VálaszTörlés
  10. Na jó, szerintem visszamegyek majd érte :D

    VálaszTörlés