2013. október 31., csütörtök

Rhaegar's Love

Sziasztok!

Újabb holocsodát kutyultam ki magamnak, azt hiszem, az eddigi egyik legszebb "általam" összehozott lakkocska. A név pedig onnan jött, hogy ha már az A England Dragonja volt a fő szín, akkor valami sárkányos nevet akartam, és hát a Trónok Harcát meg imádom, akkor legyen ez. :]

A gyűrűsujjamat az Nfu Oh 61-s csodájával lakkoztam ki, és erre nyomdáztam az általam kutyult lakkal, míg a mutatóujjamra az Nfu Oh lakkal.

Természetes fényben:

Napfényben:


Vakuval:

Igazán nem szeretném fényezni magamat, de szerintem ez most tényleg nagyon jól sikerült, és még az állaga is teljesen jó lett, hamar megszáradt és 4 napot bírt a körmeimen.

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok az ilyen árnyalatú zöld színekkel?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Rhaegar, khm :D
    Amúgy szép lett, olyan, mintha a Dragon és a Saint George gyereke lenne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ismersz, na... :D
      Amúgy a St. George-ra akart hasonlítani, de magamon ez még jobban is tetszik :]

      Törlés
  2. Huh ez tényleg nagyon szép lett, a neve pedig baromira tetszik :D Hasonló zöld van most az én körmeimen is, ami magamon szokatlan, de tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Nekem is picit idegen volt elsőre, de nagyon megszerettem :]

      Törlés
  3. nagyon klassz manikűr lett!! Imádom a gyűrűs ujjad arra csak ennyit írok: ahhhh *-*

    VálaszTörlés
  4. Eszméletlen jó lett! Nagyon megy ez a holo lakk kutyulás Neked. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, lehet ezzel kéne próbálkoznom?! :D

      Törlés