2013. október 11., péntek

Pénteki kedvencek - Újra Halloween

Sziasztok!

Már tavaly is mondtam, hogy imádom a Halloween-t és úgy szeretnék egyszer egy rendes beöltözős Halloween partyra elmenni, tavaly lett is volna rá lehetőség, de nem jutottam el sajnos.
Most ismét pár ilyen képet hoztam, amik tetszenek, és akár otthon is meg lehet oldani egy kis DIY projekt keretében. :]






































Nektek hogy tetszenek? Van kedvencetek? Hogy álltok a Halloween-nel?

Köszönöm a figyelmet, szép estét!

18 megjegyzés:

  1. az ablakon lévő macska nekem kell .mekkora jó már:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajaj, csak kár, hogy tetőablakon hülyén nézne ki :P

      Törlés
  2. Azt sem tudom, melyik a kedvencem. A Fehér féreg búvóhelye című filmben a spagetti átváltozott gilisztává, úgyhogy gyerekkori rossz emlékek, azt nem látnám szívesen az asztalon, de a többit simán szétszórnám a lakásban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fúúújjj, na az lehet, nálam is maradandó nyomot hagyott volna :S :D

      Törlés
  3. Egytől egyik az összes baromi jó, nagyon ötletesek :D

    VálaszTörlés
  4. ahh de szeretem a halloweent, az a köröm nagyon tetszik. *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretném majd megcsinálni a körmöt :]

      Törlés
  5. A Barbie babás megoldás tetszik a legjobb American Horror Story után szabadon:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, nekem is az jutott egyből eszembe! :D

      Törlés
  6. Sokáig nem voltam nagy halloween fan, viszont tavaly voltunk beöltözős buliban is. :D Az nagyon vicces volt. Elkezdtem nyitni az ünnep felé, és Halloween hangulatba jönni tavalytól. :D Jó kis dolgokat gyűjtöttél össze, nekem még kedvencem a boszorkényujjas virslis süti. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, az is nagyon jó! Most azért kicsit irigyellek a buli miatt. :P

      Törlés
  7. Szuper ötletek nem is tudnék kedvencet választani! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, elég sok jó van köztük :]

      Törlés
  8. De jóóóóók! :D :D A kedvencem a lufis meg a baba hasban/fejben feltálalt kaja :D

    VálaszTörlés
  9. A múmiavirslik de cukkerek :-)

    VálaszTörlés