2013. október 4., péntek

Pénteki Kedvencek - Royals

Sziasztok!

Megint csúnya dög vagyok, és csak egy számot hoztam. Így is hozzáállhatnék, de inkább álljunk hozzá pozitívan, és mondjuk azt, hogy így 1 év és 8 hónap után is (majdnem) minden pénteken tudok legalább egy olyan dolgot mondani, mutatni, ami a Pénteki Kedvencekbe belefér, lehet ez egy film, egy sorozat, állat, bármi, a lényege az egésznek, hogy olyan dolog, ami felvidít, amit szeretek, ami pozitív értékkel bír a kis hétköznapjaimban. Mennyivel szebben hangzik ez így, nem?! :]

Szóval kedden szüretelni mentünk (erről egy másik bejegyzésben majd ;]), nekem meg nagyon nem barátom a korán kelés, de hát muszáj volt.. Nem akartam reggel a géppel húzni még az időt, így csak benyomtam a tv-t és a vivára kapcsoltam, mondván, hogy arra a 15-20 percre míg magamhoz térek, megteszi az is.
És pont ez a szám ment, hát első hallásra nagy kedvenc lett. :]


Iszonyatosan tetszik a klip is és a csaj hangja, meg úgy az egész.

Nektek hogy tetszik?
Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése