2013. október 18., péntek

Pénteki Kedvencek - Halloween Sütik

Sziasztok!

Gondolom, nem túl meglepő, hogy így októberben megint a Halloween körül pörög a kis agyam, így a pénteki kedvencekben ismét ez a téma, ezúttal a sütiké a főszerep. :]

Itt most inkább a szépségre mentem rá, a legtöbbet nem tudnám szerintem itthon elkészíteni, de nagyon jól néznek ki.




























Ennyi lenne így a kedvenc sütigyűjtemény, remélem idén azért össze tudok majd hozni valami kis Halloweenre emlékeztető sütit.
Nektek hogy tetszenek? Csináltok valamilyen sütit Halloweenre?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

12 megjegyzés:

  1. Eddig nem terveztem sütit halloweenre, de most már abszolút kell :) Köszi az ötleteket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, ennek örülök, hogy én hoztam meg a kedved :P

      Törlés
  2. Pont ilyeneket terveztem a saját szórakoztatásomra, csak nem biztos, hogy muffinok lesznek. De lesznek. :D
    Fogok csinálni, meg majd a blogomon látni fogjátok, de egyelőre titok, hogy mi. Ha beégek vele idő előtt, akkor kell majd B-terv. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hasonlóan vagyok én is, mondjuk a tesóm mutatott egy nagyon jót, magyar recepttel, leírással, de hát nem akarom elszólni magamat, hogy meg is csinálom és még jó is lesz :D

      Törlés
  3. Cukik (kivétel a pókosak :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naa, azok is azok, csak műpókicák ;]

      Törlés
  4. húúú, az első a kedvenc!! :D nyamiii. én már egyszer kipróbálnám a süti dekorálást is, de addig még nem jutottam el mindezidáig...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó hát én mindig megkapom itthon is, hogy nincs az a pénz, ami nekem elég lenne ilyen dekorálgatásokra... :D
      Viszont a szendvicsdekorálásra rá kéne álljak :]

      Törlés
  5. Szellemes és denevéres sütit csinálok idén is, meg lehet hogy kipróbálom az agyas muffint. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az agyast mindenképp mutasd majd meg! :]

      Törlés
  6. De édesek...megkívántam én is a sütit...xD

    VálaszTörlés