2013. október 25., péntek

Pénteki Kedvencek - AHS - COVEN

Sziasztok!

Az első évadról már ITT írtam, azóta azt lenyomtam nyáron még egyszer, illetve természetesen a második évadot (Asylum) is végignézem, és még egyszer szándékomban áll, arról nem is értem, mért nem írtam. A 3. évad 3. részénél jár most a sorozat, egyből nézegetem is. Ahogyan az évad nevéből sejthettük, boszorkányokról szól.



Ahogy az első két évadból várható volt, ebben is akad olyan színész, aki az előzőekben játszott, főszereplők is. Nem akarom lelőni a sztori eddigi részleteit, de annyit elmondhatok: nagyon beteg, nagyon durva dolgok is vannak benne, én pedig imádom. Ez is elvont, a boszis vonalat különösen szerettem mindig is, ezért én nem is bánom, hogy a 3. évad erről szól. Nem túl pasis, ez most inkább a csajoknak való, és kissé elfogult is vagyok, hiszen AHS is, boszis is, és még Evan Peters és Jessica Lange is szerepel benne.


Na de helyettem beszéljen pár trailer és kép.. :]












És a végére egy kép, ami hatalmas kedvencem, imádom ezt a nőt, imádom a lecsúszott, mégis nagyságosasszonyos szerepeit, és ahogy eljátssza... Ez egy istennő... :D


Ti néztétek/nézitek a sorozatot? Ha igen, eddig hogy tetszik?
Én bevallom őszintén, már alig bírtam magammal, hogy kezdődjön, és csak egy a baj vele, hogy nem nézhetem meg egyben az egész évadot.. :D (Ja és olyan boldog vagyok, hogy végre volt miről írnom is kicsit, nem csak zenét mutatni Nektek! :])

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

14 megjegyzés:

  1. Huu nem tudom, hogy ez eddig mért kerülte el a figyelmem....hétvégén mindenképp belekukkintok.:D

    VálaszTörlés
  2. Már ez első évadtól kezdve imádom a sorozatot, szerintem hatalmas ötlet volt a készítőktől, hogy minden évadban más a sztori, de mégis a főszereplők közel azonosak. A facebookos promó képek akkora brutál jók lettek, hogy bevallom egy kicsit csalódtam - eddig - a 3. évadban. Nekem ez így annyira nem elvont mint amire számítottam, de hátha belehúznak még, főleg így, hogy Evan Peterst is összerakták :D Remélem sosem fogynak ki az ötletekből és sok-sok évad követi az eddigieket!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Háát, azért az első rész első jelenete meg legvége is eléggé elvont - mármint inkább betegesen, meg a 3. rész vége, meg azért E.P. összerakása, szóval jóóóez :D (jó, ha egy rakás sz*r lenne, akkor sem tudnám kimondani :D )

      Törlés
  3. Mi nemrég kezdtük el nézni az 1. évadot. Párom teljesen rosszul van tőle, hogy mekkora egy baromság,semmi értelme... :D Szerintem nem rossz, bár még nem tiszta mi miért történik, de gondolom a végén minden szál kisimul... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ebben nem is az értelem a lényeg, hanem az elvontság :P

      Törlés
    2. Így már mindent értek. :D

      Törlés
    3. Jó, persze azért kapcsolódnak az évad végére a dolgok, és összeáll a kép, meg a legtöbb dolog logikus benne, de a lényeg, hogy beteg :]

      Törlés
  4. Annyira imádom ezt a sorozatot, az első évadot kétszer is végignéztem. :))

    VálaszTörlés
  5. Imádom,függő vagyok,láttam az eddigi összes rész(1. és 2. évad is). :DD
    A kedvencem a 2. évad, talán mert az áll a legközelebb a valósághoz, nincs benne sok misztikus dolog..és a mai napig dúdolgatom a gramofonos dalocskát xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, misztikusnak nem annyira misztikus a 2. évad, viszont ott meg a tudományba hajló dolgoknál vannak "furcsaságok". Jajj ne, a Dominique... :D
      Küldöm ezt a dalt Zsófinak, és kérem, hogy hallgassa végig! http://www.youtube.com/watch?v=f0dJeB3RAtc :DD

      Törlés
    2. Köszönöm, kezdek félni magamtól,de engem ez kikapcsol.. xd :$

      Törlés
    3. Akkor én is kezdek félni Tőled.. :D

      Törlés