2013. október 17., csütörtök

Őszi TAG II.

Sziasztok!

Több helyen láttam már ezt is, de most legutóbb Biánál, gondoltam én is kitöltöm ezt (is). És most nem leszek lusta disznó, kicsit tarkítom képekkel is. :]


1. Kedvenc dolog az őszben?
A legjobb, hogy nem fövök meg a saját levemben, összelehet bújni, na meg a csizmák! :]

2. Kedvenc őszi italod?

Gyümölcsteák, forrócsoki vagy cappucino - mézeskalácsfűszerrel.



3. Milyen ízesítésű a kedvenc teád?
Változó, mindig van aktuális kedvenc, de az eper és az erdeigyümi bármikor jöhet.



4. Kedvenc gyertyád,illatod?
Gyertyám általában nincs, vagy csak kis illatos teamécses, de mindenben a fahéjas, csokis, karamellás dolgokat szeretem jobban ilyenkor.

5. Kedvenc rúzs?
Nincs kifejezett kedvenc, a rózsaszíneket általában hanyagolom ilyenkor, bár ha épp olyan a kedvem, kicsit megtöröm vele a szürke őszi napokat. Amúgy most idén ősszel megint eléggé a barnás/nude rúzsok felé húzok eddig.

6. Kedvenc hidratáló termék?
A cseresznyés Carmex és a málnás-limonádés Blistaxa tuti ajakápoló nálam, de télen sem szoktam túl extrákat használni, utálom, de azért ősztől már előkerül a kézkrém és a testápoló is.


7. Milyen színeket használsz a szemeiden?
Leginkább a szürkés/barnás színeket, de azért ez is hangulatfüggő is.

8. Kedvenc zene, amit ősszel hallgatsz?
Ez abszolút nem évszakfüggő nálam, bár ilyenkor az éppen aktuális nyári slágerek után inkább a régebbi nagy kedvencek jönnek a sorban. Most épp Manson bácsi a nagy szerelem tárgya újra.

 
9. Kedvenc film és sorozat, amit ilyenkor nézel?
Sorozat kifejezetten őszi nincs, inkább csak az, hogy több idő jut rá, de ami elmaradhatatlan, az október végén a Karácsonyi Lidércnyomás!


10. Kedvenc könyv, amit ősszel szeretsz olvasni?
Szintén nem évszakfüggő, bár már egy ideje nem is olvastam, remélem lassan lesz idő rá. :]

11. Kedvenc őszi viselet?

Ballonkabát, csizma. Bár idén azt hiszem, hamar bekerül a szekrénybe a ballon, és előkerül a vastagabb.. Ja meg a sál!

12. Kedvenc őszi étel?

Hm, olyan kifejezett őszi nincs, itt is inkább csak a hideg beköszöntével valahogy jön magától, hogy levest egyek, pl a Klau-féle husilevest imádom.

13. Kedvenc helyed ilyenkor?
Az ágyikóm. Ahogy jön a hideg, egyre nehezebben kelek fel, egyre kényelmesebb a puha ágy a jó meleg takarókkal, és egyre jobban hívogat... :D


14. Szereted a sütőtököt?
Nem szeretem a tököt, csak faragni. :]


15. Ha meghívnának egy Halloween-buliba minek öltöznél?
Első körben ujjonganék, mert annyira szeretnék már eljutni egy beöltözős halloween buliba.
Hát, 3 lehetséges dolog lenne, csontváz, boszi, vagy királylány. :]

16. Mivel töltődsz fel ilyenkor?
Leginkább amivel amúgy is, de ilyenkor már jöhetnek a forró fürdők és a bekuckózós filmnézés.

17. Kedvenc őszi kiegészítőd?

Azt hiszem, egyértelműen a párducos sálaim.


18. Milyen sorozatokat nézel ősszel?
Hát ha ennyire muszáj egyet mondani, akkor az American Horror Storyt és a Sons Of Anarchyt vártam nagyon idén.

 

19. Nagy meleg pulcsi vagy vékony kabát?
 
 Ez leginkább a hőmérséklettől függ, de inkább vékony pulcsi + vékony kabát.

20. Sima sál vagy "végtelen" sál?
  
Sima, azt jobban tudom variálni.

21. Előfordul, hogy hordasz napszemüveget? 
Nem. Amúgy sem nagyon hordtam már évek óta, de idén Bia megajándékozott eggyel, de szeptember közepe felé kikerült a táskámból.

22. Mi az a három dolog, ami azonnal beugrik, ha az őszre gondolsz?
  
Ágy, finom meleg innivalók és a szép színes levelek a földön a gesztenyékkel.


23. Kedvenc őszi gyümölcs?
 
Nem vagyok nagy gyümölcsevő, de ilyenkor alma és körte leginkább.
 
24. Kedvenc őszi édesség/sütemény? 
Almás pite bármikor jöhet, de egy kis sajtosrúdra mindig vevő vagyok.

25. Kedvenc őszi hónapod?
 
Talán az októbert mondanám, mert még nem túl hideg az idő, de már pulcsis/kabátkás.

Ti hogy álltok az ősszel? Kitöltöttétek ezt a kérdéssort? Ha igen, linkeljétek be nyugodtan, vagy válaszoljatok itt, hozzászólásban!

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

4 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek azok a sálak! Az idei őszt még én is szeretem, gyönyörű az idő :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azóta már van egy harmadik, de egy olyan nagyon nagyra még vágyok eléggé :P

      Törlés
  2. úú, a sálak nekem is nagyon tetszenek! :))) én alapjáraton szeretem az őszt, jobban szeretek felöltözni, eltakargatni magam, nem úgy mint nyáron.. akkor már nem tud az ember hova vetkőzni! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, én is mindig ezt mondom, bár azért 8 réteg ruhát sem szeretek, ezért jó a tavasz meg az ősz, mert pont annyi a ruha, hogy még kényelmes és már kényelmes :D

      Törlés