2013. október 31., csütörtök

Októberi összefoglaló

Sziasztok!

Ez a hónap is iszonyatosan hamar elment, nagyon sok minden nem történt, de közben mégis. A magánélet szerencsére boldogságban telt a hónapban - remélem, így is marad! :]-, viszont a munka már nem annyira. Egész konkrétan arra az elhatározásra jutottam/jutottunk, hogy december végével abbahagyom a fodrászkodást, legalábbis így, vállalkozóként. Egyelőre még kérdéses, mi lesz ezek után, próbálok úgy hozzáállni a dolgokhoz, hogy mindennek oka van, és mindenből jól jövök ki.
A hónapban nagyon sok dolgot kaptam/vettem, voltunk szüretelni, Szellemvárosozni, boldogság van, szóval tényleg csak a munka dolog b*ssza meg a kis lelkem.

Hoztam még a múlt hónap végéről 3 képet, ezek lemaradtak a szeptemberi bejegyzésből.
09. 30.:



10. 01.:


10. 02.:





10. 03.:


10. 06.:

10. 07.:



10. 08.:





10. 09.:


10. 10.:

10. 11.:

10. 13.:



10. 14.:

10. 15.:



10. 17.:

10. 18.:



10. 19.:

10. 20.:

10. 21.:

10. 22.:


10. 23.:

10. 25.:



10. 28.:

10. 29.:
 
10.30.:


10.31.:
Fénykép

Nektek hogy telt a hónap? Szeretnétek majd egy külön tökfaragós bejegyzést? :]
Köszönöm a figyelmet, mindenkinek szép napot és kellemes novembert kívánok!

28 megjegyzés:

  1. Úgy szeretem ezeket a posztokat! :)

    VálaszTörlés
  2. nekem is van szegecses övem.imádom is
    szeritnem az okt. 23-ai képed nagyon vagány.nagyon szép vagy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, én évekig azt hordtam, aztán felváltva a párducos övemmel, aztán mikor tönkrement, elmaradt már 2-3 éve, de most 1300 Ft-ért láttam ezt turiba, nem tudtam otthagyni.. :D

      Törlés
  3. Drukkolok a váltáshoz!
    Az én hónapom az elment, csak nem tudom, hogy mivel?! Nem volt rossz, pusztán tegnap még elseje volt. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, aranyos vagy! :]
      Na igen, pont tegnap beszéltük kolléganőmmel, hogy olyan nehezen megy az idő, de amúgy visszanézve meg még a hónapok is rohannak... :S

      Törlés
  4. A 28-ai képen valami hihetetlenül gyöngyörű vagy!!!

    VálaszTörlés
  5. Az órák e-bayről vannak? Pont tegnap nézegettem ilyeneket. :)

    VálaszTörlés
  6. 10/23 és a 10/28 képeken k.rvajool nézel ki!! :D
    És nagyon helyesek vagytok a barátoddal,remélem minden jól fog alakulni munka terén is. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj de édes vagy, köszönöm! :]
      Én is remélem, hogy végre a meló témával is minden rendben lesz.

      Törlés
    2. Pont ezt akartam írni, hogy azon a két képen szuperül nézel ki! :)

      Törlés
  7. A 28-i képen nagyon jól nézel ki! :-)
    No és az a Sleek pirosító <3

    Az én fodrászom is úgy dolgozik, hogy főállás mellett vállalkozó, így jobban meg tud élni, ha nem akarod abbahagyni teljesen a fodrászkodást, én ezt tenném a helyedben (akár fodrászkodni a házhozjövő vendégeken, vagy házhoz menni)
    Drukkolok, hogy jól sikerüljön a váltás!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hát, sajna így bérelni helyet nagyon nem éri már meg :S

      Törlés
  8. héééj ez nem a veszprémi frissen felújított kossuth utca legtetején van?:D mármint a két két rólatok. :) nem is tudtam,hogy veszprémi vagy. melyik suliba jársz?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dede, nem vagyok már sulis, a Kinizsi üzletházban vagyok fodrász még december végéig...

      Törlés
  9. A 10. 28-as képen nagyon szép vagy,hihetetlenül jól áll az a smink *-* no meg persze a mosoly.. :P

    VálaszTörlés
  10. Húúúha nagyon jó kis összefoglaló volt tetszett de nálam mindent visz a vörös rúzs ami nagyon jól áll neked *-* De nagyon aranyosak vagytok a pároddal :)

    VálaszTörlés
  11. Válaszok
    1. Jajj nagyon köszönöm, azóta is folyamatosan a pirosítóban gyönyörködöm ám :]

      Törlés
  12. A S-he lakk meg a piros kockás ing szuper! :) Örülök, hogy boldog vagy és remélem a munka-dolog is rendeződik. :)

    VálaszTörlés