2013. október 28., hétfő

NYC 046 - Art Spirit - TESZT

Sziasztok!

Eljött az idő, hogy írjak erről a lakkról is, még nyáron kaptam a  015 - Fresh Blue árnyalattal együtt, ezelőtt csak egy NYC lakkom volt (Platinum Card), amivel nem igazán voltam elégedett - bár mint kiderült, valószínűleg csak az én példányommal volt gond. Ez eléggé el is vette a kedvemet, így nem nagyon próbálkoztam a márka lakkjaival, azért mégis örültem, mikor megkaptam ezt a két lakkot, mert bár birizgálta a fantáziám, venni nem igazán mertem.


Csomagolás: A megszokott NYC lakkok üvegét és kupakját láthatjuk, felfelé szélesedő henger alakú, fekete kupakkal. Az elején a márka átlátszó matricája ezüst felirattal.


A hátulján fehér matricán találhatóak az információk.

Kupak: A kupak is henger alakú, fényes műanyag. Kézreálló, nem csúszós.



Ecset: Hagyományos ecsete van, de könnyen használható, kellemes vele dolgozni, rugalmas szálai vannak.



Nyak: Icipicit kisebb nyak is elég lenne szerintem, de végül is nem okoz nehézségeket.

Tartalom: 9,7 ml

Ár: 600 Ft örül van, ha jól tudom

Állag: Kellemes, nem túl sűrű állaga van, de nem is olyan "vizes".

Száradás: Átlagosnak mondanám, nem a leggyorsabban száradó, de ha jól emlékszem, a második réteg után kb 20 perccel már száraz volt.

Szín, pigmentáltság: 1 rétegben is szép már, de azért kell a 2. is. Egyébként egy kellemes világoskék árnyalat, amiért bár én nem vagyok oda, ez egészen megtetszett.


Tartósság: 10 napos tartósságot ígér, az ilyenekről már többször kifejtettem a véleményemet. Ez sem tart ki 10 napig, de 4-5 napot kibír alap- és fedőlakkal.

Beszerezhetőség: Rossmann, Müller

Összességében nagyon pozitívan csalódtam ebben a lakkban, az előzőről alkotott véleményemmel teljesen ellentétes alakult ki bennem ezzel szemben, ár-érték arányban nagyon megéri szerintem, mellesleg rengeteg szép színű lakk található az NYC polcain.

Ti hogy álltok a NYC lakkokkal? És a világoskék körmökkel?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

4 megjegyzés:

  1. NYC körömlakkot régen én is utáltam, úgyhogy nem csak a Te lakkodban volt hiba :D
    Mióta változtattak rajta szerintem is jobb, de óvatosan bánok még velük :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Platinum Card-ra mondták többen is, hogy az övékkel nincs gond, de végül is akkor ezek szerint más is járt úgy, mint én a régivel :S

      Törlés
  2. Nekem ez inkább nyárias szín, de egyébként szép. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem olyan őszies, ez tény, csak most jutottam el odáig, hogy megírjam a tesztet. :]

      Törlés