2013. október 19., szombat

Matt körmök

Sziasztok!

Kedden végre vettem megint matt fedőlakkot, így egyből fel is avattam. Azóta sok mondjuk nincs benne egy kis frankenkedés miatt, később ennek az eredményét is megmutatom Nektek, de most nézzük, mit sikerült összehoznom kedden. :]

Természetes fényben:


Vakuval:

Őszintén szólva nem direkt csináltam, de így utólag azért szerintem tudat alatt mégis direkt lehetett, hogy a hüvelykujjam ezüst, a kisujjam fekete, a középső pedig úgy ezüst-fekete, hogy a passzoló színek vannak egymáshoz közel. :]

Nektek hogy tetszik?
Szeretitek a matt körmöket?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

15 megjegyzés:

  1. Én nagyon szeretem a matt fedőlakkot (nekem NYC van, nem is tudtam, hogy már a Lovelynak is van :), de valahogy ritkán veszem elő :/
    Cuki lett a manikűr, a mutatóujjadon olyan, mintha gumicukor lenne, aztán továbbgondoltam a dolgot és olyan, mint a mézeskalácson a fehér máz és azon a gumicukor :3 lehet kezdem várni a karácsonyt:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is múlthéten vettem csak észre, hogy van már Lovely, így gyorsan le is csaptam rá :]
      Hát, nekem eszembe nem jutott volna a mézeskalács, de végül is így belegondolva, ja :D

      Törlés
  2. A hüvelykujjad és a kisujjad nagyon tetszik. *-* Meg a középső. Imádom a szürkét meg a feketét együtt. :))

    VálaszTörlés
  3. De jó lett!!! :D
    Lehet én is inkább ilyet veszek nem flormart...még gondolkodom rajtuk...:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nekem eléggé bejött így első használatra, mondjuk már nem sok van benne, egy kis Frankenlakk készítés miatt.. :D

      Törlés
  4. nagyon jó! :) ritkán használok matt fedőlakkot, de a héten az volt a körmeimen, és lehet többször is érdemes lenne mattítani :D

    VálaszTörlés
  5. nagyon szép mani lett a mattítós dolog mostanába nekem is bejön, mint ez a mani is *-*

    VálaszTörlés