2013. október 10., csütörtök

Margaréta őszre

Sziasztok!

Szintén a múlthét végén csináltam ezt a margarétát, kissé már az őszre hangolódva a színek és a minták terén, illetve próbálgattam az ecseteket. Első körben azt reagáltam, hogy a kreativitásom mellé kaphattam volna egy kis kézügyességet is, de majd gyakorolgatok, hátha fejlődő tendenciát mutatok..

Természetes fényben:

Vakuval:

Az A England Dragon-ja volt az egyetlen, amit nem volt szívem "összemaszatolni", tőle balra és amellett a Catrice Steel-jei láthatóak fedőlakkal, így is nagyon tetszenek.

Nektek melyik a kedvencetek?
Köszönöm a figyelmet, szép napot!

10 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek lettek!:) Díjat kaptál tőlem!:) http://tatusblogja.blogspot.hu/2013/10/liebster-dij-testverkodextol.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Nálad válaszoltam a kérdésekre :]

      Törlés
  2. Nagyon tetszenek, egytől egyig, kivétel nélkül. A Dragonra amúgy nekem sem lett volna szívem mintát alkotni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :]
      Hát igen, a kis sárkány már magában is csoda! :]

      Törlés
  3. szia! díjat kaptál tőlem! :) http://lizalakkjai.blogger.hu/2013/09/28/liebster-blog-award-megint

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, Nálad válaszoltam rá! :]

      Törlés
  4. A Dragon meg a kék tetszik talán legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért remélem a "műveim" sem olyan rosszak :P

      Törlés