2013. október 30., szerda

Lovely Classic Nr 25 és Nr 120 - TESZT

Sziasztok!

A Lovely Classic lakkok közül kettőt kaptam még nyáron, ezekről lesz most szó.


Csomagolás: A megszokott új Lovely lakkok külsejével bír ez is, a kupakon jelezve, hogy a Classic család tagjai.


Az üveg hátulján látható fehér matricán a vonalkód és a lakk száma, a kupak hátoldalán pedig az információk.


Ecset: Hagyományos ecsete van, de jól használható, szeretem a Lovely lakkok ecsetét.


Nyak: Még mindig azon a véleményen vagyok, hogy passzol az ecsethez.

Tartalom: 8 ml

Állag: A 25-ös teljesen rendben van, a 120-as egy icipicit sűrűbb, de még elfogadható kereteken belül.

Száradás: Mindkettőnek közepesnek mondanám a száradási idejét.

Tartósság: Alap és fedőlakkal 4-5 napig 

Szín, pigmentáltság: A 25-ös egy tejfehér lakk, nem az a hibajavítós, kellemes színe van, 2 rétegben még átlátszósabb, 3 rétegben már erősebb fehér színe van. A 120-as pedig egy világos rózsaszín lakk, az üvegben szépen látszanak az arany csillámok, felkenve már kevésbé. Ebből elég a két réteg a teljes fedéshez.


Ár: 650 Ft

Beszerezhetőség: Rossmann

A fehér lakkot elég gyakran használom, a rózsaszínt nem túl sokszor, mert annyira nem az én színem, így inkább csak akkor szoktam, ha nagyon rám jön a babarózsaszín utáni vágy. :]

Nektek megvan ez a két lakk? Szeretitek az új Lovely lakkokat?
Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

11 megjegyzés:

  1. Ez a rózsaszín nagyon szép! A fehér lakk az csíkoz?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. keresem a tökkéletes fehér lakkot, volt moyra gyorsan száradó fehér lakkom az borzalmas volt, és nagyon hamar besűrűsödött, és 4 rétegben fedett, a Lora lakk az már csak 3 rétegben , nekem a tökéletes fehér, de valahogy ez sem az igazi!

      Törlés
    2. Szia! Nekem is megvan ez a fehér Lovely. Nem csíkoz, már két rétegben is elfogadható a fedése. Első sorban díszítésre kerestem fehér lakkot, de ez annyira jó hogy alapnak is, sőt magában is használom.

      Törlés
    3. Bocs Klau! Igaz nem engem kérdeztek, csak gondoltam leírom én mit tapasztaltam :)

      Törlés
    4. Jajj semmi :]
      Ez igazándiból inkább tejfehéres, nem az az erős "hibajavítófehér", de amúgy nagyon szép, és két rétegben szoktam használni én is :]

      Törlés
  2. Régóta keresek olyan babarózsaszín lakkot ami viszonylag jól fed... ha ebből elég a 2 réteg, akkor megér egy próbát :) Köszi a tippet!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó, hogy így együtt mutattad be őket, remekül mutatnának egy manikűrben közösen ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem majd összehozni velük valamit :]

      Törlés