2013. október 24., csütörtök

Lancome Teint Idole Ultra Compact - 04 - Beige Nature - TESZT

Sziasztok!

ITT láthattatok ezzel a termékkel egy sminket, amit a Tesómnak csináltam, mivel az én bőrömhöz még nyáron is nagyon sötét, Neki adtam.





Csomagolás: Én csak mintát kaptam belőle, az alábbi képen látható a teljes kiszerelés. Egyértelmű (legalábbis számomra), hogy egy ilyen márkánál a csomagolás elegáns, képeket nézve ez eddig stimmel is, szöglete tok, a tetejében nagy tükörrel, benne szivaccsal, elég igényesnek néz ki. Sajna a strapabírásáról és a zárhatóságáról nem tudok nyilatkozni. Egyébként ez az egész egy szürkés papírdobozban található.

Forrás

 

Tartalma: 9 gramm

Szín, pigmentáltság: Mint mondtam, az én bőrömhöz ez az árnyalat nagyon sötét, de 5 árnyalatban kapható, van ennél 3 világosabb és egy sötétebb is. A képeken annyira nem látszik, de elég erős a szín, ezért is nem mertem magamon használni, mert bár az arcom egységes lett volna, a nyakamtól nagyon elütött volna. 

Természetes fénynél:

Vakuval:

Használhatóság: Mivel ez egy ilyen allin1 termék, nem kell alá alapozó, tehát ennyiben mindenképpen megkönnyebbíti a sminkelést. Maga az állaga egészen érdekes, ugyanis olyan krémesnek tűnik, de mégis poros, először nagyon fura volt, de igazából felvinni és eldolgozni olyan mint egy púdert, nem okoz nehézséget, és szép egyenletesen fed. Egyébként meglepően kevés elég belőle.

Tartósság: Egy melegebb nyári rohangálós napot is kibírt a csajon, szóval szerintem erre semmi panasz nem lehet.

Ár: 10570 Ft

Beszerezhetőség: iparfumeria.hu

Összességében azt mondhatom, hogy örülök neki, hogy egy olyan terméket próbálhattam/próbálhattunk ki, aminek az ára nem a mi tárcánkhoz van szabva, ez az egyetlen hátránya, amit felhozhatok ellene, de persze emellett szóljon, hogy a márkát meg kell fizetni. Ezen kívül viszont semmi hátrányt nem tudnék mondani rá.

Ti ismeritek ezt a terméket? Ha igen, mi a véleményetek róla? Ha nem, szándékotokban áll kipróbálni?

Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése