2013. október 27., vasárnap

justgirlythings XII.

Sziasztok!

Jövök a szokásos vasárnapi személyes sztoris-képes adaggal, hihetetlen, mennyire rohannak a hetek...


Két tetoválásom van, mindkettőnek története van a magam számára, ezeket nem feltétlenül osztom meg bárkivel. Szeretnék is még, de egy biztos, "csak úgy" semmi nem kerül a bőrömre, jelentése kell legyen.



Szerintem ezzel minden lány/nő így van, hogy szeretné, ha a haja mindig tökéletes lenne. Nos, az enyém nem az, sőt, mondhatni, hogy sosem az... Elöl van két csodás forgóm, így a frufrum addig áll úgy, ahogy kell, míg megfésülöm.. :D


Hajlamos vagyok nem elhinni, hogy valamit meg tudok csinálni, pedig ez az alapja mindennek. Vagyis nálam ez néha úgy megy, hogy egy ideig mondogatom, hogy nem tudom megcsinálni, aztán meg ez annyira felspannol, hogy csakazértis megcsinálom. Persze egyszerűbb lenne egyből úgy hozzáállni, hogy tutira sikerül, de ez nem mindig jön össze.


Sokszor kapom meg, hogy mért nem mosolygok, hogy mért vagyok olyan komoly, meg hasonlók... Tök őszintén, szomorú kiscica szemeim vannak, és a legtöbbször az a bajom, hogy azt kérdezgetik, mi a bajom.. :D
Elég sokat mosolygok egyébként és sokat röhögök, de leginkább a barátokkal, családdal, olyan közegben, ahol van is min és kivel mosolyogni, úgy 99%ban nem szoktam egyedül az utcán egymagamban mosolyogni. (Ha mégis, akkor az nem mosoly, hanem röhögőgörcs, de hát Bia megmondta, hogy a jófajta őrült nem is magában röhög... :D)


Amikor már azt hiszem, hogy az összes létező sminkcuccom megvan, ami csak kell, minden színű lakkom, amit használnék, akkor tutira találok még egyet. Meg még egyet. Aztán egy újabbat. Mert a sminkcuccokból sosem elég. Persze azt hozzátenném, hogy nincs egy szobányi sminkes cumóm, de még csak egy polcnyi sem (legalábbis külön a lakkok és külön a többi), így szerintem azért még az "egészséges" kategóriában vagyok. :]

Rátok is igaz valamelyik? :]

Köszönöm a figyelmet, szép napot, kellemes pihenést mindenkinek!

11 megjegyzés:

  1. Tetkóm nincs, viszont tetszik a hozzáállásod, hogy nem akármit, így szerintem később kevésbé vagy egyáltalán nem bánod meg.
    A hajamat a fodrászok is utálják, mert kilenc forgóm van, úgyhogy folyamatosan rendetlenkedik, hullámosítani szinte lehetetlen, gyorsan nő, de nekem így is jó.
    A következő kettő rám is igaz, de a sminkcuccaim pont elég, amennyi van. Néha sokallom is, mondjuk nem kenem magam minden nap. Inkább a ruhákkal vagyok így. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az elsőt 18 éves korom után csináltattam (úristen, több, mint 4 éve... :D ), az egy ajándék volt tőlem nekem, mert átmentem a pótvizsgámon, engem ez arra fog emlékeztetni mindig, hogy igenis meg tudom oldani a dolgokat. A hátamon pedig ami van, rá egy évvel csináltattam, az érettségi után, azt anyuéktól kaptam "ballagási ajándék" címszóval, ennek is megvan a maga jelentése, a K betű nyilván a nevem kezdőbetűje és ezért, de ha valaki rákérdez, akkor csak azt szoktam mondani, hogy "K mint k*rvaanyátmindenkinek" :D
      A forgókat ne is mondd, az egyik legjobb barátomnak van 3-4, de durván nagy forgója, a haját mindig úgy vágom, hogy közben meg-megállok és morcogok, hogy "Te, tudtad hogy gáz a hajad? Ezt nem lehet levágni sem!" Aztán miután megküzdöttem vele, próbálom bezselézni és a vége mindig az, hogy röhög rajtam, és közli, hogy jó lesz az úgy, mert úgyis szétugrik a forgóktól.. :D
      Na jó, én is sokallom azért néha a sminkcuccaim, de nekem valahogy sosem elég belőlük.. :P

      Törlés
  2. Megint sikerült úgy választanod, hogy mindegyik igaz rám is. :D

    VálaszTörlés
  3. Mind igaz, mert bár tetkóm nincs, ha lenne/lesz, akkor jelentéssel bírót szeretnék :-) A hajam meg... Komoly tervem, hogy egyszer újraszületek majd normális hajjal is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Elárulom, hogy szerintem a világon nincs ember, aki teljes mértékben elégedett a hajával... :D

      Törlés
    2. Na ja, de azért ha valakinek dús, akkor már van miből kiindulni, nálam meg max. a göndörödés a pozitív oldal :-D

      Törlés
    3. Nekem a "göndör" nem pozitív mivel csak 2-2 tincs mindkét oldalt, de az mindig... :D

      Törlés
  4. én is nagyon szeretnék tetoválást, viszont én is csak és kizárólag olyat, aminek jelentése van számomra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Milyet szeretnél, ha nem titok? :] Vagy még nincs terv?

      Törlés