2013. október 20., vasárnap

justgirlythings XI.

Sziasztok!

Újabb vasárnap, tehát újabb kis személyes következik. :]



Én voltam az a kislány, aki inkább ájulásig maradt ébren,csak hogy ki ne maradjon, na most ezt tudnám pótolni, ha nem alszom 8 órát, akkor nagyon morc vagyok, de a 9-nek még jobban tudok örülni... :D Viccet félretéve, hosszútávon tényleg abszolút nem bírom a kialvatlanságot, és olyankor olyan vagyok mint a kicsik, spontán hisztizés van.


A közeli családtagoknál és barátoknál nem meglepő, ha ezzel a mozdulattal elkapom a fejüket, ami a képen is látható és lenyomok egy jó nagy cuppanós puszit. :]


Még mindig vannak plüss állataim, egyedül nem tudok nélkülük aludni. :] 


Szeretem a kulcscsontom, nem tudom megmagyarázni, miért, de másokon is szeretem, ha szép kulcscsontja van. :]


Na jó, ez nem lesz meglepő... Imádom ha összejön egy szép manikűr, olyankor képes vagyok szinte folyamatosan a körmeimet nézegetni. :D

Rátok igaz valamelyik?
Köszönöm a figyelmet, szép estét!

8 megjegyzés:

  1. Puszis, a kulcscsont és a köröm rám is igaz, meg részben az kialvatlanság is de nekem elég 6-7 óra intenzív alvás, de akkor az az legyen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kibírom 1-2 napig 6 óra alvással egy vödör kávéval, de aztán jajj annak, aki a közelembe kerül :D

      Törlés
  2. rám is igaz mindegyik! :) az alvás nekem olyan, mint másnak a kávé, cigi, LEVEGŐ! :D nem birom nélküle, nagy (lenne, ha nem lennék gratisban alvászavaros) az alvásigényem! :)
    de jobb napokon nekem is a 9 óra vizszint az életmentő! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, ne is mondd, borzasztó, amikor alszom, de olyan hülyeségeket álmodom, hogy úgy kelek, mint akit agyonvertek aztán még 8× átment az úthenger is rajta... Amúgy nekem valami olyan meló kéne szerintem, ami ilyen folyamatos délután :D

      Törlés
  3. ohh az első meg az utolsó milyen igaz rám is. :D
    meg a 3. :$ van egy plüsskutyám, kb 10 éves és akárhova mentem eddig nyaralni, mindig viszem magammal. :$ emlékszem mikor erdélybe mentünk, már nem fért semmi a bőröndömbe, de azért a kutyikát még belepaszíroztam. :$ :D

    VálaszTörlés