2013. október 13., vasárnap

justgirlythings X.

Sziasztok!

Újabb vasárnap, újabb kis személyes. :]


Ez így teljesen igaz rám, zene nélkül nem megyek sehová, füles bedug, világ kizár. Bár így is van, aki leszarja és belemászik az arcomba és beszél..


Fagyizásnál miután belenyaltam a sajátomba, az első kérdésem általában az, hogy "Megkostizhatoooom?". És hát nem lehet erre nemet mondani, aztán belenyomom a másik arcába a sajátom, hogy kóstolja meg... :D


Általában "okosan" tudok vásárolni, amikor leárazások vannak. Ez persze nem azt jelenti, hogy bármit megveszek, csak akciós legyen, hanem hogy ha valamit szeretnék megvenni és ráér, akkor inkább kivárom, hogy leakciózzák.


Szeretem az értelmes, mélyenszántó beszélgetéseket. Persze, tök jó hülyülni, de imádok komoly dolgokról, komolyan beszélgetni is, bár ahhoz kell megfelelő partner is. ;]


Szerintem ez igaz mindenkire... Általában mindig csinálok valamit, de a "semmit nem csinálás" is a szakterületem, amikor tényleg csak ülök a gép előtt a kis kávémmal és semmi, de semmi értelmeset/hasznosat nem csinálok, csak bambulok.. :]

Rátok igaz valamelyik?

Köszönöm a figyelmet, szép napot, kellemes pihenést!

6 megjegyzés:

  1. Persze, hogy igaz. Mintha belölem inspirálódnál mindig úgy érzem ezeknél a posztoknál :D :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ilyenkor kicsit kevésbé érzem magam nemnormálisnak :P

      Törlés
  2. Az összes igaz. Az utolsó annyiban nem, hogy én ténylegesen nem tudok semmit sem csinálni, mert úgy érzem, hogy elvesztegetem az időmet, amit értelmes dologgal tölthetnék. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na hát úgy teljesen "elcseszni" én sem tudom, a semmit csinálás nálam az, amikor ülök a gép előtt vagy takarítok, ami végül is aktív dolog azért, de hát amúgy is elég hiperaktív vagyok és 8félét csinálok mindig, csak inkább ülök le bejegyzést írni pl minthogy elmenjek a városba :]

      Törlés
  3. A második kivételével igaz rám is minden! :D A fagyimat nem adom senkinek! :P :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mindig osztozkodom ilyeneken, de az a halálom ha főzök valamit vagy szendvicset csinálok és megkérdem a másikat, hogy kér-e, nem köszi nem, ezért pont annyit csinálok amit én megeszek, aztán csak belekajálnak... :D

      Törlés