2013. október 6., vasárnap

justgirlythings IX.

Sziasztok!

Újabb hét végéhez értünk, ami azt jelenti, hogy a szokásos kis személyessel jövök. :]



Hát, ezt sokszor kérdőjelezem meg, főleg amikor nem nyerek. Aztán idővel rájövök, hogy ha épp akkor nem is éreztem ezt, utólag tanultam az esetből. Csak erre néha emlékeztetni kell magamat.


Nem titok, hogy lement rólam majdnem 20 kiló, sosem voltam annyira oda magamért, épp tegnap est jött ki rajtam megint a "nemjóatestemszarulnézkisoseleszjó" hiszti, de úgy általában próbálom megbecsülni azt, amit elértem. Azon pedig sajna úgysem tudok változtatni, hogy alacsony vagyok..


Nem túl sok olyan barátom van, akit egész kicsi korom óta barátomnak mondhatok, viszont van pár olyan, aki az életemnek már kb a felében jelen volt/van. Velük nem tartom napi szinten a kapcsolatot, mert nincsen rá lehetőség, viszont minden alkalommal ugyanúgy folytatjuk, mintha előző nap beszéltünk volna utoljára. Megbeszélünk mindent, egymásra szánunk pár órát, és ez számomra sokkal sokkal többet ér, mint amikor pár naponta találkozom valakivel, de csak felszínesek a beszélgetések..


Amikor csúnyán eldurran az agyam, akkor van ez. Igaz általában gépnél csinálom, nem telefonon, de akkor aztán elkezdem mesélni, mi történt és a vége az, hogy csak úgy találomra csapkodom a billentyűzetet... Aztán 3 perc múlva meg röhögök rajta, hogy mennyire hülye vagyok.. :D


Ugye megvan az érzés, amikor végzel a lakkozással, és nem nyúlhatsz semmihez? Na, nekem ilyenkor jön, hogy pisilni kell, szomjas vagyok, rá akarok gyújtani, csörög a telefon, ami persze a táska alján van, és amúgy is viszket a hátam közepe, és pont belelóg a hajam a szemembe, de egy helyben kell ülni, és mire megszárad, addigra minden ilyen elmúlik... :D

Rátok igaz valamelyik?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

5 megjegyzés:

  1. Az összes igaz rám is. Neked is kellemes napot! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez már gyanús, hogy mennyi hasonlóság van! :D

      Törlés
  2. az utolsó xD de én nem bírom ki,hogy ne mozogjak és mindig belenyúlok valamibe :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, éppen ma volt a pisilős dolog.. Őszinte leszek, lakkos lett a seggem.. :D

      Törlés