2013. október 21., hétfő

Frankening XI. XII. és XIII.

Sziasztok!

Csütörtökön hazaértem munkából, és addig addig kattogtam, hogy kéne egy barna-arany sand lakk, hogy egyből nekiültem a dolognak, itt általában a túl nagy mennyiségen bukom be a dolgot, így kapásból 3 lakkot kevertem ki, szerencsére mindhárom kicsit más, viszont egyik sem sand hatású, egész pontosan úgy tudnám megfogalmazni, hogy barna-arany csillámos-glitteres félmatt lakkok. Eszti szerint ezzel új őrületet teremtek, szerintem csak simán tök jók. :]






Kivételesen nem neveztem el őket kapásból, de most így nézegetve őket a bal oldalinak az "Autumn Leaves", a középsőnek a "Sunny Day", a jobb oldalinak pedig a "Leaf Your Life" nevet adnám.

Egyébként a bal oldalit már fel is avattam pénteken, hamarosan láthatjátok is felkenve. :]

Nektek hogy tetszenek? Melyik legyen a következő?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

18 megjegyzés:

  1. Én is most akarok keverni majd Franken lakkokat van 3 üres üvegem, csak jussak oda :D
    Nagyon szép színeket csillámos lakkokat kevertél. Autumn Leafs tetszik a legjobban :) Én erre vagyok kíváncsi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, az pár napon belül átható lesz ;]

      Törlés
  2. Huha ezek tényleg nagyon jól néznek ki! Nem is tudnék választani :) Neked tényleg ebből kéne megélned:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj de aranyos vagy, köszönöm szépen :]

      Törlés
  3. Nekem akét szélső a kedvencem, de mindet várom felkenve is :-)

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörűek, várom róla a képeket! Egyszer csináltam egy saját lakkot... :D Hát... maradjunk annyiban hogy nem lett szép! :D Annak főleg örülök hogy elkeresztelted őket, viszont most szemét leszek és megjegyzem, hogy a leaf többes számban leaves, ahogyan az angolban az f-re végződő szavak (wife-wives). ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, dehogy vagy szemét, nekem is fura volt valami, csak már eléggé este volt, mikor írtam, de ki is javítom, köszönöm :]

      Törlés
  5. Kicsit olyanok nekem, mint a bőr hatású lakkok így első blikkre :) Őszre jó választások az tuti :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is a műbőr jutott eszembe, több csillámmal sand hatásúbb lett volna, csak úgy mg túl sűrű lenne... Nem vagyok lakkgyáros na, de arra, hogy itthon kutyultam, azért nem rossz. :] (most magamat győzködöm csak, hogy jóóóez :D )

      Törlés
  6. Tök jók lettek! :)) Nekem a bal oldali tetszik a legjobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ezen azért nem lepődtem meg, kicsit ismerlek :P

      Törlés
  7. Nagyon szépségesek, az első kettő a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  8. Egytől egyig mind gyönyörű. Tetszik az őszi színvilág. :)

    VálaszTörlés
  9. mindig a három szépséges. várom őket felkenve is. :)

    VálaszTörlés