2013. október 12., szombat

essence Superheroes

Sziasztok!

Már több helyen láthattátok ezt a trendkiadás, de mivel eléggé lemaradtam, gondoltam akad más is, aki még nem látta, így most megosztanám Veletek, illetve lesz még hasonló bejegyzés. :]

essence Superheroes kollekció:

Nail Polish:
- Thermo Effect - 01 - Fantastic Girl
- Sand Effect - 02 - The Incredible

- Oil Slick Effect - 03 - Power Girl
- Holo Effect - 04 - Super, Man!

- Like Liquid Gold - 05 - Wonder Wow! Man!
- Galaxy Flakes - 06 - The Awesome

Effect Nails:
01 - Super, Man!

02 - Fantastic Girl

03 - The Incredible

Effect Nails Brush:
01 - Super, Man!

Nail Art Sticker:
01 - Be My Hero!

02 - Rescue Me!

Nail Polish Remover:

01 - Fantastic Girl

Cosmetic Bag:

01 - The Incredible

Hát hogy őszinte legyek, az első és a harmadik lakk hat csak meg, de azok nagyon nagyon, kívánságlista élére kerültek a szépségek, remélem élőben is ilyen szépek lesznek. Esetleg még a 6. lakk érdekel, de azt majd meglátom még..

Nektek hogy tetszik ez a trendkiadás? Lesz, amit mindenképp be szeretnétek szerezni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. Ezek közül ami érdekel leginkább a Holo Effect - 04 - Super, Man, Galaxy Flakes - 06 - The Awesome, és a effect nails közül a 02 - Fantastic Girl *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Holo Effect-re is kíváncsi vagyok, de gondolom csak ilyen csillámos lesz :(

      Törlés
  2. A harmadik lakk az olyan jól néz ki!!! :)
    Meg...érdekes az a csillogó körömlakk lemosó...X'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ja, kíváncsi leszek, mivel tud többet.. :D

      Törlés
  3. az utolsó lakk nagyon tetszik. szerintem jó ötlet, hogy több effektet, textúrát egy kollekción belül. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, bár akkor már lehetne több szín :P

      Törlés
  4. Az a baj, hogy lassan fél éve nem mozgat meg egyik Essence trendkiadás sem. Valahogy mindennél az az érzésem, hogy ilyet már láttam... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát a legtöbbel én is így szoktam lenni, bár az effekt lakkok most tényleg "újdonságok" nálam :]

      Törlés
  5. a thermo effect lakk érdekel. ha már rózsaszín, és még ilyenem nem volt, kell-kell :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú én már ezer éve pályázok thermo-ra :]

      Törlés