2013. október 13., vasárnap

essence idei Téli kézkrémek

Sziasztok!

Az idei essence kézkrémeket is láthattátok már, azért pár szót én is ejtenék róluk. :]

Strawberry Dark Chocolate:

Banana Dark Chocolate:

Kiwi Dark Chocolate:

Az idei kézkrémeknél a csoki és a gyümölcsök a főszereplők, már így látatlanban (szagolatlanban) is imádom őket, szerintem idén is lecsapok mindháromra, ha jó az illatuk, bár előbb nem ártana az előző körből megmaradtat elhasználni... :]

Ti szoktatok essence kézkrémeket venni? Ebből terveztek venni?
Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

16 megjegyzés:

  1. ha megfog valamelyik illata, akkor idén is veszek, igen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, nem lesz túl erős, mert annyira jól hangzanak :]

      Törlés
  2. Nagyon várom őket :) Most egy Avonos méhpempőset használok, de messze nem az igazi. Magamat ismerve legalább a banánosat és a kiwiset meg fogom venni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyat nagyon régen használtam már, de nekem mint halottnak a csók :S

      Törlés
    2. Ha Avon, akkor csakis a hagyományos glicerines egyébként, apró kilengés volt a méhpempős. Az illata jó, ennyi pozitívum :)

      Törlés
  3. Az epres tetszik, de nem bírtam várni és Aveo-sat vettem :D

    VálaszTörlés
  4. A kiwi illatúra kíváncsi lennék.
    Még sosem vettem essence kézkrémet.
    Akciósan lehet,hogy megvenném,de ez nálam az adott pillanatban szokott eldőlni,hogy tettszik-e az illata vagy sem.
    Az a baj,hogy vagy túl tömény benne a gyümölcsillat vagy túl kevés ez szerintem több márkára is igaz. Persze azért vannak kivételes termékek amik jóra sikerednek pl. Balea tusfürdők,samponok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, a Balea nagyon eltalálja midig :]

      Törlés
  5. Én a múlt héten használtam el a tavalyi mézeskalács illatút :) Mindhármat nagyon szerettem, idén is biztos beszerzem őket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem egy idő utána a mézeskalácsos már túl tömény volt, ezért felváltva kenegettem őket :]

      Törlés
  6. hmmm...:) már nagyon várom őket :) :P

    VálaszTörlés