2013. október 21., hétfő

Essence Happy Holidays TE

Sziasztok!

A Catrice mellett az essence is újabb trendkiadással jön, a nevéből sejthető, hogy egy karácsonyi kollekció, ehhez igazodik a színvilág is. Nálunk is kapható lesz.

Metallic Eyeshadow:
Essence-Happy-Holidays-EyeshadowEssence-Happy-Holidays-Eyeshadow-1Essence-Happy-Holidays-Eyeshadow-2
01 - Sugar Plum Fairy
02 - Santa, Baby!
03 - Light Up The Tree!

False Lashes:
Essence-Happy-Holidays-False-Lashes
01 Golden Girl

Tinted Lip Balm:
Essence-Happy-Holidays-Lip-Balm
01 Run, Run Rudolph!
02 Sugar Plum Fairy

Blush Stick:
Essence-Happy-Holidays-Blush-StickEssence-Happy-Holidays-Blush-Stick-1
01 Run, Run Rudolph!
02 Sugar Plum Fairy

Nail Polish:
Essence-Happy-Holidays-Nail-Polish
01 Joy To the World!
02 Run, Run Rudolph!
03 Light Up The Tree!
04 Sugar Plum Fairy

Nail Sweets:
Essence-Happy-Holidays-Nail-Sweets

Snow Flake Topper:
Essence-Happy-Holidays-Snowflake-Topper
01 Season’s Greetings!

Hair Tie:
Essence-Happy-Holidays-Hair-Tie
01 Jingle Bells Rock

Őszintén szólva nekem ez most kicsit olyan, "jó-jó, de otthonra nem kéne" lett, a lakkok nem rosszak így képről, de azért nem érzem, hogy bármire is nagyon le kéne csapjak.

Nektek hogy tetszik? Mi az, amit nagyon szeretnétek beszerezni belőle?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

11 megjegyzés:

  1. Ez most különleges helyzet...élőben sokkal-sokkal szebb! :) Giccsesen hangzik, de rájuk nézve a bloggertalin, szinte száncsengőket is hallottam, annyira édes egy trendkiadás. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, sajna ott nem jártam, de csak eljön az idő, hogy lássam élőben is :P

      Törlés
  2. nagyon jók a lakkok, nekem a 4-ből 3 tetszik, a zöldön kívül mind :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hallod, lehet, hogy hülye vagyok, de elsőre is jól írtad, nem? :D

      Törlés
    2. hm. azt hittem, h kihagytam a tetszik szót :D xD

      Törlés
  3. Hópelyhes fedőlakk és a 2 végú arany/bordó lakkot megveszem magamnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Előbbi nem rossz, de nem használnám ki szerintem :S

      Törlés
  4. Hm, a hópelyhes fedőlakkot megnézem élőben, de nem hiszem, hogy megveszem, használnám kb. 2x. A többi lakk sem rossz, de azokat meg pláne nem használnám ki :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a bajom nekem is, de hát ugye ha nem a halál 2 ....án laknánk még azt mondanám, vegyük meg és használjuk közösen :D

      Törlés