2013. október 7., hétfő

Dermacol Enja - Push-Up Bust Firming Cream - TESZT

Sziasztok!

Előre lelövöm a poént, ebből már a második tubussal használom, de azért kifejteném kicsit bővebben a véleményem. :]

A hivatalos magyar neve "Dermacol Enja feszesítő testápolás dekoltázsra és mellre". Megmondom őszintén, én nemes egyszerűséggel általában "csecskrém" néven emlegetem.. :D


Csomagolás: Kézreálló, könnyű tubusban van. Lila-lime-fehér színekkel, mint a legtöbb termékük. Az elején a megnevezéssel. (Sajna szintén nincs magyar)

A hátulján pedig leírás, összetevők listája és pár információ. (Szintén nincs magyar sajna)




A kupakja tekerős, ennek mondjuk annyira nem örülök, mivel elég puha a tubus, így akaratlanul is van, hogy megnyomom picit, és több jön ki, mint szeretném.

Állag: A másik, ami miatt jobban díjaznám a pattintós kupakot, hogy eléggé folyós, híg állagú.



Illat: Nagyon kellemes, nem tudom mihez hasonlítani, de finom illata van, használat után még egy pár percig érződik, de aztán már nem.

Használhatóság: Július óta használom, szóval azt hiszem, már eleget használtam, hogy teljes véleményt alkothassak róla. Az előző tubust július közepétől használtam, napi szinten, egészen két héttel ezelőttig kitartott, tehát kb 2,5 hónapra elegendő anyag van egy tubusban. Nagyon kevés elég belőle, kb annyi, mint a kezemen látható, direkt úgy fényképeztem, hogy azért nagyjából látszódjon, mennyi az annyi. (Tegyük hozzá azért, hogy elég picik az ujjaim. Mindig zuhanzyás/fürdés után használom, bevallom, úgy rendeltem meg, hogy legrosszabb esetben azzal zárom a dolgot, hogy "ártani nem használ". Szerencsére nem így lett, ettől sem vártam azért csodát, már említettem Nektek, hogy a fogyás azért mellben is látszik sajna, de a krém használata óta jóval feszesebb lett. Persze ehhez hozzáteszem, hogy tornázom, és ebben benne van a mellizomra erősítés is, de előtte is így volt, ezzel látványosabb az eredmény. Nyilván nem lesz olyan tőle, mintha szilikonmellem lenne, de tényleg érzékelhető a különbség.

Tartalom: 75 ml

Ár: 2430 Ft

Beszerezhetőség: iparfumeria.hu

Röviden összefoglalva nagyon pozitívan csalódtam ebben a termékben és ezért is rendeltem meg a 2. tubust is, és nem is szándékozom abbahagyni a használatát, mert tényleg elégedett vagyok. Az ára elsőre soknak tűnhet, de ha azt vesszük, hogy nagyon kevés elég belőle, 2,5 hónapig használom és még értelme is van, szerintem teljesen korrekt ár!

Ti ismeritek ezt a terméket? Használtok esetleg hasonlót? Ha igen, mi a véleményetek? Ha nem, kipróbálnátok?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét, jó éjszakát!

4 megjegyzés:

  1. Csecskrém! :D Ezen besírtam! :D Én a tornában hiszek meg a jó öreg Garnier feszesítő testápolóban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ja, mennyivel rövidebb, nem? :D
      Na azt még nem próbáltam, de biztos, ami tuti, magában egy krém sem ér annyit, mintha csak "kiegészítésként" használjuk.

      Törlés
  2. Nekem Avonosak voltak, és hatottak, de persze szintén csak tornával kiegészítve. Most épp nem használok kifejezetten erre a területre valót, de ezt megjegyzem magamnak :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azokkal is mindig szemeztem, de aztán hallottam jót is, rosszat is és nem mertem rendelni :D

      Törlés