2013. október 3., csütörtök

Dark, Rich and Pretty

Sziasztok!

A régebbi essence colour&go - 82 - rich&pretty lakkot kentem fel négy ujjamra, a két gyűrűsujjamra pedig a Lovely Glam Style Nr. 8. került, két-két rétegben, elbírt volna mindkét lakk egy harmadik réteget, de már nem volt hozzá idegzetem, így inkább csak pár szegeccsel dobtam fel az egészet.

Természetes fényben:

Vakuval:

Nem egy nagy mű, de 3 réteggel tökéletes lenne, egyszer azért úgy is megvalósítom, ha kicsit több időm lesz ellakkozgatni.

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a szegecsekkel?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

14 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek ezek a szegecsek, feldobják a manit :)

    VálaszTörlés
  2. tetszik, nekem is be kéne már szereznem pár szegecset. :)

    VálaszTörlés
  3. Tök jó az összhatás.Bár nem vagyok oda a barna lakkokért, de ez a mani nagyon jól össze lett rakva! :) Én egyébként gyakran használok szegecset, nagyon jól fel lehet dobni vele a manikűrt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Én is eléggé megszerettem :]

      Törlés
  4. Nagyon jó lett! :D Nagyon kellene már szereznem ilyen szegecseket, mert annyira jókat lehet velük alkotni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Nem egyn agy beruházás, párszáz Ft :]

      Törlés