2013. október 15., kedd

Black, Nude and Studs

Sziasztok!

Végre szereztem be fekete lakkot, így ki is éltem gyorsan a fekete körmök iránti imádatomat. :]
És ha már fekete, akkor legyen kicsit extra, megint jól teleszórtam kis szegecsekkel, a gyűrűsujjam pedig nude lett, fekete szegeccsel.

Természetes fényben:

Vakuval:

Tudom, néha a kevesebb több, de nekem most annyira bejönnek ezek az összevissza szegecselt körmök, hogy az valami hihetetlen. :]

Nektek hogy tetszik?
Köszönöm a figyelmet, szép napot!

9 megjegyzés:

  1. Nekem jobban tetszene, ha csak a középső és a gyűrűs ujjadon lenne. Az én ízlésemnek picit így már sok. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ezért is mondtam, hogy tudom, hogy a kevesebb néha több, de hát ha elborul a képzeletem... :D

      Törlés
  2. annyira szeretem a szegecses körmeidet. nekem is tényleg ideje lenne már beszereznem őket. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik! Én is imádom a szegecseket! :)

    VálaszTörlés
  4. Lehet sok egy picit már a szegecs, de mégis tetszik így ahogy van most :)

    VálaszTörlés