2013. október 14., hétfő

Beyoncé Heat - The Mrs Carter World Tour parfüm

Sziasztok!

Beyoncé új parfümjéről, a "Beyoncé Heat - The Mrs Carter World Tour"-ról írnék pár szót.

A parfümöt nagyszabású, világ körüli turnéja megünneplésére keltette életre, hogy ezzel még különlegesebbé és emlékezetessé tegye azt.


Megint kissé gondban vagyok, mert olyan parfümről írni, amit még nem szagoltam, elég érdekes, bár megvan a maga gyönyörűsége, mert elképzelem, aztán amikor megszagolom, kiderül, mennyire képzeltem el jól a fejemben. Amúgy is azt szoktam "játszani" új illatnál, amit még nem szagoltam meg, hogy először csak nézegetem, tanulmányozom az üveget, és a forma, a szín, a minta, a kupak és minden egyéb apróságot kielemzek, aztán legvégül megszagolom, és  akkor el szoktam gondolkodni, mennyire volt hasonló az általam képzel illat az igazihoz. Általában egyébként mindig hasonlít a kettő. :]

A türkiz-arany külcsín a dobozra és a parfüm üvegcséjére is jellemző. Az üveg formája a az illat szexisségét hangsúlyozza a gömbölyödő aljjal. Az üveg nyakán található gyűrűn Beyoncé neve látható, a dobozon pedig szintén megtalálhatóak az üveg design elemei, ezzel is még jobban hangsúlyozva az énekesnő és a turné közötti szoros kapcsolatot.

Az illatot a művésznő és az IFF híres parfümőre, Clement Gavarry együtt tervezték meg. Az acai gyümölcs édes illatát és a lédús mangosztán illatát a rózsabors fűszerezi meg. Bőséges a virágok terén, mint a sambac jázmin, az egzotikus orchidea és a az ibolya levél. Az alapillat szexis és érzéki jegyei ölelik körbe ezt a kompozíciót, mint a madagaszkári vanília, a gazdag ausztrál szantál és az indonéz vetiver.

Egyébként ez az illat a Heat parfümcsalád 4. tagja, szeptembertől kapható és 8099 Ft az ára. (30 ml)

A The Mrs. Carter Show World Tour részletei:
A Mrs. Carter Show World Tour világkörüli koncertkörút közel egy évig tart. A turné 2013 április 15-én Európában kezdődött és több, mint 20 fellépésből állt, beleértve például a londoni O2 arénában rendezett 6 éjszakás programot is. Június 28-án kezdődött az észak-amerikai turné, amit a brooklyni Barclay Centerben tartott több éjszakás rendezvény zárt le. Szeptember 27-től Beyoncé részt vesz a legnagyobb latin-amerikai zenei fesztiválon, a “Rock in Rio” rendezvényen Rio de Janeiroban. Ezután Ausztráliába és Ázsiába is ellátogat.

Ti szagoltátok már a parfümöt? Ha igen, hogy tetszett?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése