2013. október 26., szombat

Barbie Girl


Sziasztok!

A héten végre kipróbáltam a rózsaszín Lora szemhéjpúdertriót, amit még a legutóbbi bloggertalin zsebeltem be, elég Barbie-s, nekem annyira nem is jön be így magamon, de mindenképpen ki akartam próbálni úgy, mint a tesójánál, hogy csak ebből a 3 színből mit lehet kihozni úgy, hogy más szemhéjpúdert nem használok mellé.
Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

"Sajnos" mindhárom szín elég erős, egy világos rózsaszín lehetett volna az alsó vagy felső szín helyett benne, hiszen azok úgyis majdnem egyformák, emiatt is nem jött be nekem annyira ez a smink, viszont egy highlighterrel szerintem jól kihasználható.

Nektek hogy tetszik? Használtok rózsaszínt a szemetekre?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

10 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jól áll neked :) olyan babás ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na nekem pont amiatt nem tetszik, hogy annyira kislányos, vagy legalábbis így a 3 szín együtt, de mondjuk senki nem szólta le, így nem frusztrált annyira :D

      Törlés
  2. Nekem tetszik, szerintem tök jó smink lett, de nem Klaus. Viszont pl magamon simán el tudnám képzelni :)
    Ez most így ide kívánkozik: http://www.youtube.com/watch?v=ZyhrYis509A
    Bocsi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Éreztem, hogy vagy Te vagy Bia belinkeli :D
      Na igen, ez inkább Esztis mint Klaus, de ezt is kipróbáltam :P

      Törlés
  3. tényleg olyan barbie babás smink lett!! nagyon tetszik! Jól áll neked!

    VálaszTörlés
  4. Jaj ez a trio nekem is megvan, én nagyonnagyonnagyon szeretem!!! ;) mondjuk tény, hogy nem egymással szoktam használni, de amúgy szerintem gyönyörűek a színei és egész tartós is ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, inkább ülön-külön lesznek jók ezek a színek, nekem legalábbis tuti :]

      Törlés
  5. Szép a smink és szerintem jól is áll, pedig elsőre a vörös hajhoz nem gondoltam volna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Igazából mivel nem az a pirosvörös a hajam, így merek mellé rózsaszínt hordani :]

      Törlés