2013. október 14., hétfő

Avon Opal fedőlakk lila alapon

Sziasztok!

Valami sötét lakkon akartam kipróbálni az Avon Opal lakkját, de fekete lakkom nem volt, a sötétek többsége pedig csillámos/gyöngyházas, így esett a választásom a lila Butterfly körömlakkomra. Két rétegben látható a lila és az Opal lakk is a körmeimen.


Benti fénynél:

Kinti fénynél:

Vakuval:

Sajna a képeken szinte csúnyának látszik ahhoz a látványhoz képest, amilyen gyönyörű élőben, de a másik királyságos királylánnál meseszép képeket láthattok, nézzetek be Hozzá! :]

Milyen alapon látnátok még szívesen ezt a lakkot?
Megvan esetleg ez a lakk? Ha igen, hogy szeretitek? Ha nem, szeretnétek beszerezni?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

22 megjegyzés:

  1. Nagyon szép :) Esetleg bordó alapon szivesen megnézném.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, nincs bordó lakkom, de majd valamit kitalálok! ;]

      Törlés
  2. Nagyon szép! A mostani katalógusban is benne van a lakk?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nincsen benne akkor a lakóhelyedhez legközelebbi Avon irodát keresd fel ott mindent ki tudsz próbálni és úgy rémlik,hogy lehet is ott helyben vásárolni.
      Hova valósi vagy??

      Törlés
  3. Nagyon jó ezen a lila alapon, bordón én is megnézném! :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem is nagyon tetszik!!! Gyönyörű...én is meg akartam venni, de a végén inkább az essence cool breeze lakkját vettem meg, az is hasonló...bár az nem ennyire szép szerintem azért...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is szép, de szerintem ez szebb! :]

      Törlés
  5. Óóóó ez nagyon tetszik nekem, mutass még képet bármilyen lakkon, aztán hátha meggyőzöm magam, hogy kell. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké ;]
      Kéken itt volt már:
      http://craptrashvilaga.blogspot.hu/2013/08/avon-opal-fedolakk-i.html

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Szerintem idővel úgyis megszerzed :P

      Törlés
  7. Tök jó, és a lila lakk is nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már jó ideje nem nyúltam ez után a lila után, de most jó a kis őszi időhöz :]

      Törlés
  8. Szép lett jó ezzel a lilával. :)
    Piroson,nude színeken milyen lehet??
    Engem egyébként az essence fedőlakkokra emlékeztet.
    Amit érdemes lenne kipróbálni az az avonnak a mágneses lakkja.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nude lakkon nem igazán látszik, sötéteken jön ki igazán a színe. A mágneses lakk már csak azért sem érdekel annyira, mert itt van 4 db mágneses lakkom, de azokat sem használtam el, mert mindig belenyúlok a mágnessel... :D
      De majd még gyakorolgatok..

      Törlés