2013. október 29., kedd

Arany tusvonal

Sziasztok!

Előre leszögezném, hogy nem szeretek senkit utánozni, van, hogy látok valahol egy képet, vagy klipből/sorozatból/filmből beleég valami úgy az agyamba, hogy napokig, esetleg hetekig nem is tűnik fel, aztán egyszer csak bevillan, de már nem tudom, honnan van. Na ez most nem így volt, szombaton láttam egy meseszép sminket a Makeup Universe blogon (EZT), és annyira megtetszett, hogy addig birizgálták a színek, meg leginkább az arany tusvonal a fantáziám, hogy nekiálltam a saját verziómnak. Mivel nem is tudnám, így nem is akartam egy az egyben lemásolni Mara sminkjét, hihetetlen a csaj egyébként, mindig azt hiszem, hogy "Ó, ez a legjobb sminkje", aztán utána mégis mutat valamit, ami felülírja ezt.  Tehát maga az arany tusvonal ötlete jött innen, a többi pedig már teljesen a saját hangulatomhoz lett szabva. :]

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Kezdek hozzászokni, vagyis inkább megkedvelni már magamon az erősebb rúzsokat, így most számíthattok rá, hogy a különböző kísérletezgetéseimet fogom megosztani Veletek. :]

Nektek hogy tetszik? Szoktatok színes tusvonalat használni?
Köszönöm a figyelmet, szép napot!

18 megjegyzés:

  1. Nagyon jól áll neked az arany szín. :) A vörös rúzs pedig pláne! ;)

    VálaszTörlés
  2. Hát ez a smink nagyon jól áll Neked! Várom a bronz verziót is :-D

    VálaszTörlés
  3. Csak csatlakozni tudok :) (Marát pedig én is imádom, na! :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hát őőő, megbeszéltük, hogy cserélünk, de befogtam, szóval majd megbeszéljük, jó? :DD

      Törlés
  4. Ez az arany gyönyörű! A vörös rúzs meg marhára jól áll neked!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól áll ez a smink! :) Szeretem a színes tusvonalat, a nyáron eléggé rá is voltam kapva. :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik, szép lett :) A rúzs meg nagyon dög, irtó jól áll :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Bár igazából ilyen sötétbarnásvöröses nemtom milyen szín ez :D

      Törlés
  7. Szép a smink, jól áll neked az arany szín:)

    VálaszTörlés