2013. október 8., kedd

Állatos margaréta

Sziasztok!

Hétvégén végre az elkezdett margarétákat is "kivégeztem", az egyikre állatokat próbáltam varázsolni, hát maradjunk annyiban, hogy próbáltam.. Na de nézzük is:

Természetes fényben:

Vakuval:


Remélem felismerhetőek, de azért biztos ami tuti alapon, a kis sárga egy csibe, mellette jobbra pingvin, pókháló, pók, bagoly, süni, VÖRÖSPANDAAAAAA, pávatoll, cica, süni, párduc, párduc, zsiráf, katica, cicamancs, pávatoll, bagoly, és egy szégyenletesen elbaltázott zebra. (Győzike forog a sírjában ágyában...)
Bár annyira nem lett szép a kispanda, az a kedvencem, illetve a kettővel felette lévő bagoly. A különlegesség most csak az, hogy a pontozók mellett befogtam az új körmös ecseteket is, nem vagyok annyira elégedett, , de így első próbálkozásra nem is panaszkodom azért annyira. Ja és igen, a jobb oldali párducminta, az úúúúúgy volt, hogy Klauka lakkozgat, lakkozgat, ott marad a lakk, nincs rácsavarva a teteje, felkapja, és a lakk egy része a padlón, egy része a kezemen és egy másik része a margarétán landol... :D

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok az állatos körmökkel? Milyen állatmintákat viseltek szívesen a körmeiteket?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

20 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki! Viszont a bagolyra azt hittem hogyTotoro :-D ha nem ismered keress rá a neten, és meglátod hogy hasonlít :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor kész lettem, én is így voltam, hogy "jééé, Totoro. :O Neem, az bagoooly" :D

      Törlés
  2. Süniiiiii <3 :D Viszont így egyben annyira jól mutatnak, ne szóld le őket, nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. A pingvin és a vörös panda a kedvencem! :D

    VálaszTörlés
  4. A baglyocskák és a köves leopárdmintás tetszik legjobban. :) Nagyon ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk a baglyon van még mit javítsak :S

      Törlés
  5. nekem mindegyik tetszik! :)
    a katica piros alapjához milyen lakkot használtál? :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon tetszik! Az összes! De főleg a bagolykák :D

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó nekem tetszik mind, és ne becsüld le őket.
    díjat kaptál tőlem: http://juditnailpolishblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, válaszoltam Nálad a kérdésekre :]

      Törlés
  8. A bagoly melletti pávatoll a kedvenc, meg a róka - izé, vöröspanda :D :D

    VálaszTörlés