2013. szeptember 20., péntek

Wood You Love Me? - essence Quattro - 08- Wood You Mind? Smink V.

Sziasztok!

Végre tudtam sminket is fotózni, már többször láthattatok az essence Quattro - 08 - Wood You Mind? négyes kis palettával készült sminket, hasonló is volt már mint ez, de most zöld szemceruzát használtam hozzá és egy barackos rúzst.


Természetes fénynél:


Vakuval:


Használt termékek:

Nyáron eléggé hanyagoltam a zöldnek az ilyen árnyalatait, bár amúgy is örültem, hogy nincs már olyan meleg, meg azért is, mert végre jöhetnek a sötétebb színek is. :]

A többi smink a palettával:
1., 2., 3., 4.

Titeket mennyire befolyásol az évszak/időjárás a sminkelés terén?
Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

6 megjegyzés:

  1. De szép lett a sminked :) Én is inkább ősz felé használok hasonló árnyalatokat.

    VálaszTörlés
  2. Nekem a másik barna paletta van meg, de ez is nagyon szép, elfogadnék egy ilyet! :D Nagyon szép a sminked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is így utólag lett meg, mert egyszer megnyertem, de a Tesónak adtam :]
      Köszi!

      Törlés