2013. szeptember 9., hétfő

Szombati Bloggertalálka Veszprémben

Sziasztok!

Szombat délután ismét összeültünk páran Veszprémben, a szokott helyen találkoztunk, a vásárcsarnoknál az óránál, én értem oda legkésőbb, szóval a Csajok bevártak, aztán megindultunk Incognito-ba.

Megint összetoltunk két asztalt, vagy talán mondhatom, hogy odacipeltem egyet a másikhoz.. :D
Az gondolom nem meglepő, hogy Eszti mellé kerültem, és még meg sem verekedtünk, simán visszaadtam Neki a palettáját. Azért két smink még készült vele.

Egy olyan, ritka pillanat, amikor nem az én szám járt, hanem csak csendben hallgattam. Szerintem kb ez az egy olyan pillanat volt.. :D


A cuccok nagy része, megint látványosságnak számítottunk, de nem nagyon zavart senkit szerintem.


Réka és Betti próbálgatták lelkesen a dolgokat, Ők olyan mindent kenegetős-megszakértős Csajok, itt kezdtem a fényképezgetést, ekkor még nyugodt volt mindenki. (Bár Ők már tudták, hogy mi jön, én és a folyamatos kattogtatás..)



Dóri és Rami volt a "friss hús", nagyon örültem, hogy Őket is megismerhettem, és remélem, legközelebb kicsit többet dumcsiznak - majd megpróbálok én kicsit kevesebbet.. :D


Réka itt épp nem tudom, mit csinál, de azt nagyon csinálja... :]



A sokadik kép után Betti kezd kiakadni, PAncsi meg szerintem próbál kimaradni a kölcsönös kóstolgatásból. :D




Megint a kedves pincércsajt kértük meg, hogy fotózzon le minket, Eszti mögé álltam, és abszolút eszembe sem jutott, de amikor közölte, hogy ne merjek szamárfület mutatni Neki, akkor úgy gondoltam, hogy tök vicces lenne, és az is lett.. :D


Aztán Eszti kiadta az ukázt, hogy kezemet a hátam mögé, én meg szót fogadtam Neki.


Betti meg kedves volt, megadta a látszatot, hogy magasabb vagyok.. :D


Nem megbeszélt, de ugyanolyan beállás..



És a szerzemények, hát, elég pofátlan voltam, na... A BB Krémet Esztitől kaptam személyre szabottan a sminklemosóval, a dominokat pedig Larának küldte, de a Tréfit lehet, hogy megtartom.. :]



Persze, örülök a sok sminkcuccnak, de őszintén szólva még jobb élmény volt így összeülni és beszélgetni, személyesen találkozni és új embereket megismerni, illetve a régieket újra látni. Remélem, a többiek is legalább olyan jól érezték magukat, mint én, és hogy lesz még ilyen alkalom. :]

Ti voltatok mostanában bloggertalálkozón, esetleg terveztek menni?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

20 megjegyzés:

  1. Nagyon jó volt, és kikérem magamnak, én beszéltem rendesen:D

    VálaszTörlés
  2. jaj de jó, ti is szép létszámmal összegyűltetek :) én is pénteken voltam bloggertalin miskolcon, hasonlóan jól éreztük magunkat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, bár sajna páran nem tudtak eljönni :(
      Remélem, lesz ennél még nagyobb is, akár Budapesten egyszer, amire el tudok menni :]

      Törlés
  3. Én is jól éreztem magam, de olyan kár, hogy el kellett jönnöm :) És én sem tudom mit csináltam, gyakran vágok érdekes fejeket :D :P

    VálaszTörlés
  4. Olyan kár hogy nem tudtam menni. :-/ De örülök hogy ti jól éreztétek magatokat! :)

    VálaszTörlés
  5. nagyon jó hangulat lehetett!! Én is pénteken voltam Miskolcon blogger talin, Lorával Thimmykevel,Viki,Viki,Manna és Fannival. :) szép estét!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon jól éreztem magam, remélem, Ti is :]

      Törlés
  6. Úgy látom nagyon jó volt ahangulat. :)
    Végre már nem csak sóvároghatok egy ilyen tali után. Pénteken mi is összeültünk egy kicsit, csak sajnos a képek szempontjából nem a legjobb helyre sikerült ülnünk. :D Túl sötét volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen :]
      Én élveztem, hogy végre nem volt olyan meleg és kiülhettünk így :]

      Törlés
  7. mindig olyan élvezettel olvasom a beszámolóidat. :) szuper kis csapat. :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem is úgy tűnt, hogy az új csajok keveset beszéltek, de majd legközelebb felbátorodnak :-)
    Én is jól éreztem magam - és én is próbálgattam meg nézegettem, csak az nem lett megörökítve :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, túl közel voltál, nem tudtam rendesen megörökíteni :D

      Törlés
    2. Legközelebb legalább már nem leszünk újak, és könnyebben fel tudunk oldódni. :) De így is nagyon jó volt minden. :)

      Törlés
    3. Én is remélem, és persze hogy jó volt! ;]

      Törlés
  9. Szamárfüüüül!!! Tudtam, egyszerűen éreztem,hogy az első képen ott lesz :D
    Ejjj, ott tényleg nagyon magyarázok :D Egyre jobban szeretem ezeket a talikat, az "újak" is remélem még jobban felbátorodnak a következőre! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eszembe nem jutott, míg nem mondtad... :D

      Törlés