2013. szeptember 30., hétfő

Szeptemberi összefoglaló

Sziasztok!

Ez a hónap is iszonyatosan hamar eltelt, rengeteg dolog történt most is, pont emiatt is tűnhetett annyira rövidnek.
Már többször is írtam, hogy nálam az év nem január elsejével kezdődik, egyrészt a szeptembert számítottam sulis koromtól az év elejének az iskolakezdés miatt, másrészt pedig a január 20. amit még újévnek mondanék. (A szülinapom miatt.)

Valahogy a szeptembert idén is nagy reményekkel vártam. A szeptemberrel jön az ősz, ami az elmúlást jelképezi, ez így is van, elmúlik a nyár, és a sulis évek alatt mindig egy új lap jött. Egy új, tiszta lap - legalábbis a jegyeket és az iskolát illetően, egy új időszak. Borongós, sokaknak szomorkás időszak, de én nem igazán így éltem meg sosem.
Az elmúlás évszakának hívják, részemről tényleg mindig az volt,  szeptemberben kezdtem el dolgozni - véget ért a diáklét, aztán következő évben szintén szeptemberre kerültem új munkahelyre, már régóta próbálok inkább úgy hozzáállni, hogy valami elmúlik, viszont jön helyette valami új, valami más.
Általában félek az újtól. Na jó, őszinte leszek, mocsokmód tudok rettegni a változástól... De hát ilyen az élet, folyamatos változás, minden és mindenki változik, senki és semmi nem állandó.

Igazából a legnagyobb változás a szeptemberben az volt, amit már amúgy tudtok, Ámor vicces volt, és akkor vágott fejbe, amikor én már eldöntöttem, hogy most marhára nem akarok kapcsolatot. Nem baj, innen üzenem, hogy köszi, jó döntés volt! ;]

Na és akkor nézzük a képeket, az első még augusztus végéről van, de lemaradt az előzőből, így most pótolom, két mellény, összesen 800 Ft-ért.


09.02.:
Csajbicska

09.03.:

Batman-es tusi. Hát nem hagyom ott nyilván!


 09.06.:


09.07.:


09.09.:

09.10.:
Álomkabát 2200-ért

Kis kihagyás után visszatértem a tornához

A kreativitás nagy úr..

09.11.:

09.12.:
Ajándékrucik

09.13.:
Lucky Friday

09.15.:
Egyenbögre :]

09.16.:
Végre az álomöv, szintén ajándékba :]

Johnny, akinek a csudálatos sérója az én kis kezem munkája :3

Epres limcsi


09.17.:

Újabb ajándék a legkedvencesebb kolléganőtől

09.18.:
Imádompóló 1000-ért

09.19.:
Íbéjjóságok



09.20.:


09.21.:
Körömdíszítőkövek univerzális felhasználása

MUA lakk, fél év alatt megbuggyant :(

09.23.:
Az egyetlen, amit nem szeretek az őszben...




09.24.:
Nem csak Ámor, Fortuna is csíp

09.26.:
iparfumeria.hu és Coty csomag

09.27.:
Klauka beteg, hisztis, kupi van, lusta, matricázik.

Kövesrömi <3

Hát ennyi lett volna a szeptember részemről, igyekeztem minden jó pillanatot jól megélni, és remélem, ez továbbra is menni fog.
Nektek hogy telt ez a hónap?

Köszönöm a figyelmet, mindenkinek kellemes napot, hetet, és októbert! :]


Este még jövök a manikűrvadászos bejegyzéssel! ;]

Ja és:

8 megjegyzés:

  1. :) Mázlista...én már csak ennyit mondok:) Aranyosak a képek rólad,és hülye kérdés, de a fültágító nem fáááj? A szeptember most nekem is viszonylag gyorsan telt: újra elkezdődött a suli,már rögtön az van, hogy jó lenne, ha nekilátnánk a szakdolgozatnak,még jó hogy témám sincs...:S Aztán ebben a hónapban én is nyertem egy játékon, meg előtte való napegy fb-os körkérdés után egy pár füliboldog tulajdonosa is lettem (egyébként azt mármegfigyeltem, hogy ha nyerek,akkor utána még egyszer nyerek, aztán hónapokig megint semmi :)).A hónap vége is tartogatott egy "meglepetést",egy új dolgot, de ezt csak akkor osztom meg a blogon,ha sikerül :):) DE sikerülni fog!!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne utálj! :P
      Hát nekem régen ugye 1,5 centisre lett kitágítva mindkét fülem, magamnak csináltam, fájni nem fájt, legalábbis nem a szó negatív értelmében, ez a "kellemes" fájdalom számomra.. :D Aztán már jó ideje nem volt benne, a jobb fülembe a centis még simán belement, a ballal még babrálgatok, de szerintem pár napon belül meglesz az is. :]
      A nyeréshez gratula, a másik dologra meg nagyon kíváncsi vagyok :O

      Törlés
  2. A változástól én is mindig be vagyok rezelve. De jó, hogy van, legalább nem süppedek unalomba.
    Jó bejegyzés volt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, meg ha úgy vesszük, én is mindig változom, ha akarom, ha nem. :D

      Törlés
  3. jó kis képek, az első két mellényke nagyon bejövős. :3
    ámor pedig velem is vicceskedett, pont ugyan úgy jártam mint te, csak én még a múlthónapban. :)

    VálaszTörlés