2013. szeptember 25., szerda

Studded Dragon

Sziasztok!

Vasárnap már nem voltam túl jól, így nem akartam sokat pepecselni a lakkozással, de azért mégis valami szépre vágytam, így az A England Dragon-ja után nyúltam, végül csak a gyűrűs ujjaimon dobtam fel 3-3 szegeccsel, ennek a végeredményét láthatjátok most. :]

Természetes fényben:


Vakuval:

Részemről annyira most nem lett extra a dolog, talán a "pikkelyes" szegecs is jobban menne valami jő sötét lakkhoz, de azért azt sem mondanám, hogy nem tetszik. :]

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a zöld lakkokkal?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

4 megjegyzés:

  1. Imádom a zöldet. Ez is nagyon szép szín,tetszik! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, és szerintem ez olyan univerzális, nem évszakfüggő szín :]

      Törlés
  2. Ez a zöld azzal a pikkelyes szegeccsel nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor megnyugodtam, mert eleinte nagyon nem jött be :D

      Törlés