2013. szeptember 5., csütörtök

Sailor Sally smink II.

Sziasztok!

Múlthét pénteken megint úgy döntöttem, hogy Sailor Sally vagyok, ismét egy kék-szürke smink készült, ezúttal picit erősebb kékkel, és természetesen a piros rúzs elhagyhatatlan ilyenkor. :] (És még mosolyogtam is bakker!)


Természetes fényben:


Vakuval:


Sajna a használt termékeket nem fényképeztem le, de az tuti, hogy a kék és a szürke az a Bad Girl palettából van, de szerintem úgyis lesz még hasonló smink, akkor majd figyelek erre. :]

Nektek hogy tetszik?
Milyen ötletetek lenne a már említett pin up girl és az arab smink mellett, hogy megcsináljam?

Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. Nagyon jo a smink... :)
    De nekem a ruzs meg a smink együtt nagyon erős.. en ruzsnak valami nude színt választottam volna.. :)
    Nagyon ügyes vagy ..
    üdv Csengi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nyilván így simán hétköznapira én sem így párosítanám :]

      Törlés
  2. Egyet értek Csengivel, tényleg sok ez így egy picit, hétköznapra legalábbis. Amúgy szép munka! :)
    puderpuffni.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :]
      Annyira nem volt hétköznapi az aznap, így belefért részemről :]

      Törlés
  3. Ez nekem így már picit közönséges hatású a rúzzsal, egy nude vagy halvány rózsaszín árnyalat szerintem jobb lett volna. Valamint a szemhéjpúderek széleit picit jobban elsatírozhattad volna, mert szerintem a szemformádhoz az sokkal jobban passzol.
    Egyébként nagyon jól áll neked a kék szín szemen és a vörös a szájon,csak együtt picit sok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, bár azért ezt így nem mondanám, hogy közönséges, de ízlések és pofonok.

      Törlés
  4. Klau ez a kék szín nagyon jól áll neked, jó lett!!

    VálaszTörlés
  5. Szuperül áll ez a kék Neked :)

    VálaszTörlés