2013. szeptember 18., szerda

Rimmel London - Rita Ora

Sziasztok!

2014 tavaszától a közönség is megismerheti Rita Ora és a Rimmel cég együttműködésének gyümölcsét.


A szerb származású, brit énekesnő elég fiatal, 23 éves lesz, de már most elég sikeresnek mondható szerintem. Az biztos, hogy egyedi a stílusa, és ez bár nem biztos, hogy mindenkinek tetszik,  az tuti, hogy az ember csak megnézi, mert nem lehet elmenni mellette.
Ezért is vagyok nagyon kíváncsi a Rita és a Rimmel együttesen tervezett rúzs és körömlakk kollekciójára, de már így látatlanban is érzem, hogy figyelemfelkeltő, vibráló színekkel lepnek majd meg minket.


Az énekesnő magánéletét nem követem nyomon, de az innen-onnan elkapott pillanatok és képek azt mutatják számomra, hogy bár megvan benne a játékos, buja kislány, ez mégis ellensúlyozza a sminkekkel és ruhákkal, amik igazán nőies külsőt adnak Neki, és bevallom, én eléggé szeretem az ilyen nőket, akikben ott van azért a pajkosság is. - Na nem kell rosszra gondolni, csak kicsit magaménak érzem a stílusát, mert szerintem iszonyatosan jó, amikor valaki egyensúlyban tartja a nőies, az egyedi, a laza és a vadóc jelzőket magában és a kinézetében is.


A Rimmel London és Rita Ora között létrejött együttműködésről beszélt Johanna Businelli, a Coty Beauty Dekorkozmetikai Részleg senior vice president-je: “Nagyon izgatottan várjuk ezt a közös munkát. Rita annyira friss és fiatal, hatalmas nemzetközi karrier előtt áll, biztosak vagyunk benne, hogy fantasztikus kreativitást és játékosságot visz a márkába." 


"Rita ízig-vérig londoni lány, akit zenéjében éppen úgy a londoni utcák inspirálnak, mint ahogy a Rimmelt is termékei megalkotásában.” – állítja Friedemann Schmid, a Rimmel global marketingcsapatának vice president-je.
“Ez az új kollekció sikeresen egyesíti magában a  londoni utcák vibráló forgatagának hangulatát és Rita elbűvölő stílusát, már alig várjuk, hogy a lenyűgöző eredményt megismerhesse a nagyközönség is.”



Rita a Rimmelről:
“Én már kiskorom óta ismerem a Rimmelt és annyira izgalmas számomra, hogy ilyen neves 
márkával dolgozhatok együtt. Elmondhatom magamról, hogy “sminkfüggő” vagyok, imádok 
ájtszani a színekkel, és amikor meghallottam a lehetőséget, hogy saját kollekciót fejleszthetek ki a
Rimmellel, számomra ez volt álmaim beteljesülése!”




Nagyon kíváncsi leszek a kollekcióra, Ti milyen színekre számítotok?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

4 megjegyzés:

  1. én is kíváncsian várom! szerintem nagyon tehetséges, és szimpatikus énekesnő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a Snoop Dogg-gal - bocsi, már Lion! :D - közös számuk tetszik marhára :]

      Törlés
  2. Nekem annyira nem extra most ez a kollaboráció, mint pár éve a Rimmel- Kate Moss páros, bár tuti lesznek szép darabok. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most bizakodó vagyok azért, bár nálam úgy nem mérvadó, hogy kivel kollaborálnak, csak ne olyannal, aki nagyon irritál :D

      Törlés