2013. szeptember 13., péntek

Pénteki kedvencek - Élvezd! kicsit másképp

Sziasztok!

Megint csak egy számra van időm/energiám, mostanában kialudni sem bírom magam, de egyelőre még a helyzet magaslatán vagyok, készülök egy kicsit kifejtősebb bejegyzéssel, illetve a tesztekkel rohadtul elmaradtam, de mindenképpen rajta vagyok és leszek is azon, hogy a blog csini legyen és tartalmas is!
Minden egy héttel ezelőtt kezdődött, bementem a boltba, és ez a szám ment, kb a negyedétől, csak egy dolog kellett, de addig még a sorba sem álltam be, míg nem lett vége. Az eredetijét már rongyosra hallgattam és hát nyilván meg is ismertem, így Tesóval közös erővel kerestük, és kb egyszerre találtuk is meg, de csak reggel örömködve a "Halloooood, miiittaláááltam" után tudtuk, hogy valaki tuti megtalálta... :D

Hát így is lett, ez nem más mint a Punnany Massif Élvezd című száma az Intim Torna Illegál előadásában.



Én imádtam, imádom az eredetit is, de ezt is nagyon megszerettem, dönteni nem tudnék, melyik a jobb, maximum csak hogy a hangulatomhoz melyik passzol jobban. :]

Nektek hogy tetszik?
Köszönöm a figyelmet, kellemes hétvégét mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Imádom. Az ITI-s sokkal közelebb áll hozzám :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az eredetijét is imádom, de olyan ez mint Adele-tól a Rolling In The Deep, imádtam az eredetit is, de a feldolgozásokat is unásig hallgattam :D

      Törlés