2013. szeptember 11., szerda

Nude köröm barna pöttyökkel

Sziasztok!

A Rose Nails 33-as, Chocolate névre hallgató lakk volt az alap (ITT már láthattátok, csak sajna akkor nem tudtam rendesen megörökíteni, csak telefonnal), a pöttyöket pedig a Flormar Supershine Miracle Colours - U32 lakkal csináltam.
Sajna a minta sem lett a legszebb és a fedőlakk kicsit el is kente, azért nem mostam le, mert annyira nem vészes szerintem.


Természetes fényben:

Vakuval:

Nem kegyetlenül k*rvarossz, csak aránylag szar, úgyhogy ezt egy más színkombinációban még gyakorolgatom majd.
Nektek hogy tetszenek az ilyen manikűrök?

Köszönöm a figyelmet, szép napot!

14 megjegyzés:

  1. szép pöttyök szép színe van az alap lakknak!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi csak kicsit elhúzta a fedőlakk :(

      Törlés
  2. Én is mindig megszenvedek a fedőlakkokkal... :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De nekem nem szokott gáz lenni vele általában :(

      Törlés
  3. Csokicsokicsoki :D Ez jutott eszembe :D

    VálaszTörlés
  4. miért? szerintem jó lett!! én mostanában díszítéseknél szoktam kicsit várni, amíg száradgat a lakk, és utána viszek fel fedőlakkot. így nem szokott csíkozni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :]
      Elvileg már rég száraz volt.. :S

      Törlés
  5. Cuki lett. Nekem az egyik fekete lakkom ilyen, hogy bármilyen fedőt húzok rá elkenődik... :S Úgy szoktam trükközni, hogy jó vastagon viszem fel az fedőlakkot és akkor van, hogy sikerül nem elkenni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is próbáltam úgy pár köröm után, de ezek szerint úgy sem megy :S

      Törlés
  6. szép lett nagyon :)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés