2013. szeptember 12., csütörtök

MUA - Undress Me Too smink VI.

Sziasztok!

Az utolsó Undress Me Too sminket hoztam mára, részemről talán ez lett a kedvenc kombináció.

Természetes fényben:


Vakuval:


Használt termékek:

Megint kicsit bajban vagyok, mert nem vagyok teljesen biztos, melyik színeket használtam, de ha jól emlékszem, a felső sor 1. és 6., az alsó sor 2. és 5. színét használtam.

Nektek hogy tetszik?
Melyik smink tetszett legjobban/legkevésbé az Undress Me Too sminkek közül?


Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

14 megjegyzés:

  1. szép ez a smink!! nagyon tetszik!! <3

    VálaszTörlés
  2. A szemsminked nagyon tetszik, de szerintem rúzsban jobban állnak neked a pirosas színek, azokkal nagyon dögös vagy. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, bár mindenki mást mond, részemről meg hangulatfüggő :P

      Törlés
  3. Azt hiszem nekem is ez tetszik a legjobban! :-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett a smink! :) Hatalmas szemeid vannak, gyönyörűek! :)

    VálaszTörlés
  5. Szerintem is ez lett a legjobb, nagyon szép!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett a smink! :) Hatalmas szemeid vannak, gyönyörűek! :) oasap.com/80-blazers

    VálaszTörlés