2013. szeptember 30., hétfő

Manikűrvadász IV.

Sziasztok!

Újabb fordulóra jelentkeztem a Manikűrvadászban, már izgatottan vártam, kit dob a gép, akinek megcsinálom az egyik munkáját.


Amikor megláttam, hogy Maria jutott rám, kissé megszeppentem, mert azért magas a léc.


EZT a manikűrt választottam Tőle:

Az én verzióm nem lett szerintem ennyire szép, mivel a narancs lakk, amit használtam, nyomdázós, így "túl jól" fed.. mindenesetre annyira nem rossz...

Természetes fényben:


Vakuval:

A csillagokat átkentem világítós lakkal, nagyon baba, és nagyon látszik sötétben, de sajnos sem a fényképezőgép sem a telefon nem akarja az igazat, így kénytelenek vagytok ezt elhinni most nekem mindennemű bizonyíték nélkül. De higgyétek el, tök jól mutat! :D

Nektek hogy tetszik? Hogy álltok a galaxisos manikűrökkel? Van esetleg kedvencetek, vagy olyan, amit meg is csináltatok és büszkék vagytok rá?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

A többiek munkája:

16 megjegyzés:

  1. nekem tetszik ez is, bár galaxisban az egyszerű, alap a kedvenc :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az alap a legnagyobb kedvenc, de azért szinte bármilyen színekkel "elviselem" :P

      Törlés
  2. Nekem a te verziód is nagyon tetszik! :) Örülök, hogy ezt választottad! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, annyira kíváncsi voltam, mit fogsz szólni hozzá :3

      Törlés
  3. Nekem mindkettő tetszik, tegyük fel, hogy más-más galaxisrészről készült Hubble-képről van szó, és kész :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oké, én ezt így teljesen korrektnek tartom :DD

      Törlés
  4. Wíí, egyre járt az agyunk! Különleges lett, ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett, azért megnézném sötétben is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A következő talira majd megcsinálom! ;]

      Törlés
  6. Tetszik! Szép lett nagyon! :)
    Ha nem lennék béna, megcsinálnám én is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Ugyan, biztosan meg tudnád csinálni! ;]

      Törlés