2013. szeptember 28., szombat

Lovely Pearl - Nr 6 - TESZT

Sziasztok!

Ez a két termék is a legutóbbi Lovely csomagban lapult, már egy ideje itt csücsül a maradék pár lakk, most ennek is eljött az ideje, hogy megírjam. :]


Csomagolás: A mostanában megszokott, új Lovely lakkok csomagolását kapta ez a két termék is. A bal oldali körömlakk, a jobb oldali pedig díszítőgyöngy, "kaviár". Az elejük üres, csak a kupakon van Lovely logó és Pearl base/nails felirat.


A hátuljukon található a  vonalkód, a számuk, illetve a kupak hátoldalán a leírás.

Kupak: A kupak a lakknál és a gyöngyöknél is ugyanakkora, a már megszokottnak mondható. Szerintem a lakkok kupakja kényelmes, kézreálló.


Ecset: Kissé lapított, nem lekerekített, hagyományos ecsetet kapott, könnyű használni.

Nyak: Ez is a megszokott, mivel kissé lapított az ecset, szerintem kell ekkora nyak neki, teljesen jól passzol az ecsethez.


A gyöngyöknél már kicsit más a helyzet, tárolás szempontjából nagyon praktikus, hogy olyan üvegcsében vannak, mint a lakk, viszont én elég nehezen szórtam ki így.



Tartalom: A lakk 8 ml, a gyöngy 13 gramm

Állag: A lakk állaga kissé sűrű, ez szerintem a csillámok miatt tudható be, de abszolút nem zavaró.

Száradás: Átlagosnak mondanám, nem a leggyorsabban száradó lakk, de nem is vészes azért.

Tartósság: Maga a lakk kibír 3-4 napot alap- és fedőlakkal, a gyöngyöcskékkel már más a helyzet, hiába kenem át kétszer is fedőlakkal, idővel szép sorban elkezdenek lepotyogni.

Szín, pigmentáltság: Két rétegben szépen fed a lakk, kellemes gyöngyházas világoskék szín.


Ár: A gyöngyök 600 Ft-ba kerülnek, a lakk 500 Ft, ha jól emlékszem, ha tévednék, javítsatok ki nyugodtan! :]

Beszerezhetőség: Rossmann

Használhatóság: Ez a gyöngy-téma nálam annyira nem jött be, képeken úgy tud tetszeni, de magamon egyrészt nem is tetszik annyira, másrészt iszonyatosan irritál, ami miatt folyamat csesztetem, így még több gyöngyöcske esik le, mint amúgy. Pedig magától is eléggé potyog.
A kaviárgyöngyöket éppen ezért tovább is adtam a múltkori blogtalin.

Összességében véve a lakk tetszik, de ez a gyöngyösdi nagyon nem nekem való...

Nektek hogy tetszenek a kaviáros manikűrök? Ha van ilyen gyöngyötök, mennyire vagytok megelégedve vele?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

9 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik, de valamiért még sosem vettem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem sokról maradtál le azért :D

      Törlés
  2. Ez a kaviáros manikűr egyike azon kevés "felkapott dolognak" amik nem hoztak lázba egyáltalán, pedig az új Lovely lakkokért odavagyok teljesen. Nem tudom, lehet hogy tetszene magamon de kétlem hogy fél óránál tovább is bírják a körmökön (feltéve persze, hogy az ember nem feltett kézzel ül egész nap a szobában:) akkor meg mire is jó?! Egyébként szép a végeredmény és az alapszín se rossz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, sajna nem túl tartós, ahogy a plüss sem

      Törlés
  3. Nem olvadt le a kaviárról a szín, amikor rákented a fedőlakkot? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dede, sajna igen, ez látszik is a fotókon :(

      Törlés
  4. nekem a színes kaviár van meg,bár még sosem a pearl base-l használtam.

    laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  5. Tetszenek ezek a Lovely gyöngyök, de sose visz rá a lélek, hogy megvegyem, mivel pl. e-bay-ről egy rakatot kapnék egynek az áráért :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, magamtól én is inkább vettem e-bay-ről :P

      Törlés