2013. szeptember 17., kedd

Lovely Blue

Sziasztok!

Vasárnap valami viszonylag gyorsan száradó lakkot kerestem, ami azért szép és megy hozzá a bloggertalin zsákmányolt Lovely Classic Nr 115-ös lakk. A szintén Lovely Must Have Glam Style Nr 7-es lakkja mellett döntöttem alapként, ezt két rétegben kentem fel, erre jött egy rétegben a glitteres lakk, majd egy réteg btgn fedőlakk.

Benti fényben:

Napfényben:

Vakuval:

Elsőre nagyon nem jött be, de ahogy egyre többet nézegettem, egyre jobban megtetszett.

Nektek hogy tetszik?
Milyen alapszínen látnátok még ezt a glitteres lakkot?

Köszönöm a figyelmet, kellemes estét!

4 megjegyzés:

  1. Nekem elsőre bejön a szín, nagyon szeretem a kékeket vagy 1 hónapja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is viszonylag új még a szerelem a kék dolgokkal :]

      Törlés