2013. szeptember 29., vasárnap

justgirlythings VIII.

Sziasztok!

Újabb hét telt el, sőt, mindjárt hónap, de most nézzük is a szokásos kis vasárnapit. :]



Nem mondanám magam rendmániásnak, de iszonyatosan tud zavarni a kupi, a kosz meg még jobban, és amikor rendet rakok, kitakarítok, aztán 5 perc múlva ott a fél kiló haj a padlón meg a kis szöszök meg fél óra múlva kész káosz a szoba... na olyankor mindig eszembe jut, hogy ha lenne 10 kívánságom, az egyik tutira az lenne, hogy maradjon rend mindig.


Ezzel a mondattal mélységesen egyetértek. Ha egy nő nem szól, az szerintem rosszabb, mintha sírna.


Mindig is ki akartam próbálni, amit oly sok filmben láttam, szimplán valakinek a képébe nyomni egy pitét/tortát. Rohadt jó érzés lehet.. :D


Ez egy olyan dolog, ami rám fokozottan igaz. Túl sokszor mondtam nemet, túl sok dologból maradtam ki, mert nem mertem igent mondani. Aztán végül eljutottam arra a szintre, hogy ha már megbánhatnék valamit, inkább azt bánjam, amit megtettem, ne pedig azt, amit nem mertem megtenni. Szóval ügyködöm rajta, hogy többször mondjak igent. :]


Ezen senki nem fog meglepődni szerintem, már sokszor kifejtettem... Van mindig 5-6 "agyonhallgatós" éppen aktuális kedvenc zeném, amiket megunásig hallgatok... :]

Rátok igaz valamelyik? Köszönöm a figyelmet, további kellemes napot!

12 megjegyzés:

  1. Szerintem is nagyon igaz a második. Annyit még hozzátennék, hogy szerintem ahol bajt csinált a pasi és a nő már nem szól semmit, csak úgymond benn tartja a dühét, ott előbb-utóbb a pasi fog sírni... Ha csöndben vagyunk, ott rohadt nagy gáz van, tudom, mert a barátom sose hagyja hogy csendben legyek. Ha nem jár a szám, rögtön elkezd kombinálni azon, hogy én kombinálgatok és hülyeségeken gondolkodom és azért vagyok csöndben. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ilyen vagyok, ha csendben vagyok akkor vagy baj van vagy rosszul vagyok :D

      Törlés
  2. a pitéset én is ki akartam próbálni tesómmal, végül megesett rajta a szívem. :D:D
    az utolsó teljesen igaz, főleg ha találok egy új kedvencet és a nap 24 órájában hallgatom napokon keresztül. :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Húúú, engem meg is akarna ölni a Tesóm... :D

      Törlés
  3. hú, nagyon jókat válogattál ma is :) a pitét tuti jó érzés lehet, én csak szegény finom pitét sajnálnám, h elkészül, de nem kerül elfogyasztásra. :P
    egyébként mindenben egyet értek veled :D

    VálaszTörlés
  4. Mindegyik igaz rám is kivéve az elsőt. Rend és tisztaságmánia! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Volt már aki mondta, hogy szerinte az vagyok.. De nálam ez még nem mániás azért szerintem :D

      Törlés
  5. Rám mindegyik igaz. Nem lep el a kosz meg a kupi, de amikor már nagyon unom, akkor rendet teszek magam körül. Általában az alkotósarokban szokott eluralkodni a káosz.
    Pitét nyomni más arcába pedig, nagyon jó érzés. :D

    VálaszTörlés
  6. Mindegyik! A másodikkal pedig én is abszolút egyetértek! :)

    VálaszTörlés