2013. szeptember 22., vasárnap

justgirlythings VII.

Sziasztok!

Újabb adag sztorizgatós képet hoztam, próbálom a pénteki kedvenceket és a vasárnapi személyesebbet is tartani, persze csak ha még nem unjátok! Mostanában filmet nézni vagy könyvet olvasni nem nagyon volt időm, de amint lesz ilyen és tetszik, megosztom Veletek! :]



Ezt még régebben mentettem el, amikor nem volt, szerencsére most van. És nem is akármilyen. :] Bár egyébként ki ne akarna egy boldog párkapcsolatot, nem?


A reggeli 20 perces sminkelésből általában 15 azzal megy el, hogy fel-le rohangálok mint a mérgezett egér, hogy most akkor mégis milyen színt használjak... Ismerős? :D


Bár alapvetően azt vallom, tévedni emberi dolog, mégis sokszor túl sokat várok saját magamtól, aztán kiakadok, ha valami nem úgy van.. Mindenesetre mostanában próbálom még jobban szem előtt tartani, hogy én is emberből vagyok, és nem kiakadni, ha valami nem jön össze.



Szeretem fogni mások kezét, mármint nyilván nem idegenekét (FÚJJ!!), hanem például a barátomét, vagy az unokahúgomét, a mai napig sokszor úgy sétálunk, hogy fogom a kezét, ez mondjuk régen is így volt, itt 3 éves lehetett a Csajóca:




Mindig is imádtam a kalózos, matrózos, tengeres dolgokat, ezeken belül is a legnagyobb kedvenc mindig a horgony volt, gyűjtöm is a vasmacskás dolgokat szép számmal. :]

Rátok igaz valamelyik? Köszönöm a figyelmet, szép napot!

8 megjegyzés:

  1. Az utolsó kivételével minden igaz rám is. :) Az első annyiban, hogy én szerencsére már ilyenben élek több mint két éve. :)
    Az utolsó helyett rám inkább a masnimánia igaz! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, 3 év után lett vége nálam is, de így már nem is bánom úgy a dolgot.. :]
      Ó, hát a vasmacska nálam sem zárja ám ki a masnikat! :D

      Törlés
  2. A kalózos-matrózos dolgok nem vonzanak, de nem mondok rájuk nemet, ha szembejön velem mondjuk valami lehetőség (ékszer, ruha).
    Fogni nem szeretem mások kezét, ez alól csak a párom kivétel. :)
    Szóval, így vagy úgy, de igazak rám is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú én emlékszem, már ovis koromban volt valami kalózos felsőm :D
      Hát én is csak olyan emberek kezét, akit szeretek, ha hozzám ér egy idegen, képes vagyok megtörölgetni magam :D

      Törlés
  3. ÓÓ de jó, én is odavagyok mindenféle matrózmintás-horgonyos dologért :) Az első és a második igaz még rám, szerencsére boldog párkapcsolatom van. És igen, nálam s azzal megy a sminkelésre szánt idő nagy része, hogy keresem a tökéletes szint :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akarok majd horgonyos karkötőt is e-bay-ről, csak még nem találtam meg az igazit.. :D

      Törlés
  4. Az első és a hármas stimmel, a kézfogás meg annyiban, hogy én próbálkozom, de a rokon gyerekek utálják, viszont ha úthoz érünk, nincs apelláta, csakis kézen fogva mehetünk át. :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondjuk gyerekekét nem nagyon szeretem fogni, de hát a Bubikám az a Bubikám.. :]

      Törlés