2013. szeptember 8., vasárnap

justgirlythings VI.

Sziasztok!

Megint vasárnap, és bár múlthéten elmaradt, most ismét itt a kis szokásos vasárnapi bejegyzés. :]


A tökéletes gardrób utáni sóvárgás.. Ezt nem kell magyarázni igaz? De úgy legyen tökéletes, hogy minden olyan ruha benne legyen, ami Klaus, és pont passzoljon és jól álljon.. és és és .. Álmodj királylány.. :]


Mondjuk ez nem csak a fiúkra igaz, mert úgy alapból a humoros embereket szeretem, de sosem tudnék magam mellé egy olyan férfit elképzelni, akinek nincs humorérzéke, aki nem röhög a hülyeségeimen és akinek nincsenek hasonló hülye poénjai.. :]


Elég gyorsan nő a hajam, de mindig nyivákolok, hogy nőjön már, nőjön már, bár már majdnem akkora, mint szeretném, azért inkább visszavágatok belőle a kolléganővel, ha már törik.


Közel sem tökéletes, meg talán nincs is olyan, hogy tökéletes, de mindig arra törekszem, hogy a lehető legjobb legyen a blog, bár kinézetre nem olyan nagyon extra, azért úgy vettem észre, viszonylag sok embernek jelent ez kellemes kikapcsolódást, nem csak nekem. :]


Néha olyan vagyok mint egy elb*szott csecsemő, szimplán elfáradok az idegeskedésben, és spontán el tudom bőgni magam, aztán ha megkérdezik, mi a bajom, igazából nem is nagyon tudok rá válaszolni, hanem ez a tipikus "semmi, vagyis minden" lesz a végére.. Hát ez van na, szerencsére ez nagyon ritka, de azért néha még megesik. :D

Rátok igaz valamelyik?
Köszönöm a figyelmet, kellemes pihenést!

15 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Egyre többnél van ez nálunk, úgy látom :P

      Törlés
  2. Mind pipa. A stresszes sírást pl. tegnap mutattam be, amikor rájöttem, hogy nem tudok Veletek találkozni :-S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaaj :(
      Hát úgy sajnáltam, mindenkit vártam már, hogy lássak, de megígértem, hogy majd nyomatom a hülye szóvicceket Neked, mert Te mindig értékeled... :D

      Törlés
    2. Hát, remélem, tudjuk majd pótolni, mindenképpen jelentkezem, ha felétek járok, és remélem, néhányatokkal össze tudok futni :-) A szóviccek pedig... Szerintem éna z extra fárasztó fajtájúakat lövöm, T.-t ki is szoktak akasztani :-D

      Törlés
    3. Biztosan lesz rá alkalom, nyugi, én is azokat.. :D

      Törlés
  3. Én is mindig azon siránkozom, hogy nem nő gyorsan a hajam, pedig annyira szeretnék hosszú frizurát. :) Amikor viszont már muszáj vágatni belőle, akkor meg a fodrászom egy csomót leszed belőle... :/ Legutóbb melegollóval vágta, elvileg attól gyorsabban fog nőni... hát majd meglátjuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na nálam szerencsére ilyen már nincs, mert tudja a kolleganő, hogy ölök, ha túl rövid lesz.. :D
      Nem tudom, igazából csak párszor használtam még melegollót, majd mondd meg, jobb volt- e úgy :P

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Ilyenkor mindig megnyugszom, hogy nem vagyok ufo :D

      Törlés
  5. Mindegyik, az utolsó különösen, de akkor megnyugodtam, hogy mások is vannak ezzel így! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is megnyugtatott, mert tényleg kezdtem már azt hinni, csak én vagyok ilyen gyengeelméjű, de akkor nem is vagyok az, ha más is ilyen :D

      Törlés