2013. szeptember 17., kedd

Heidi Klum Shine Blue Parfüm

Sziasztok!

Heidi Klum új parfümmel rukkolt elő, ami a Shine Blue nevet kapta.


Bár annyira nem követem nyomon a modellek életét, azt hiszem, kevés az az ember, aki a német szupermodellnek legalább az arcát ne tudná párosítani a neve hallatán. Egyébként egy halál szimpi nő számomra, amennyit én látok belőle, az mindenképpen plusz pont, hogy nem a botrányokból kerül a címlapokra, hanem meg is dolgozik érte, emellett a kis családjára is jó ránézni, egy átlagos családot látok, nem egy hírnévtől elszállt anyukát.


Na de vissza a parfümhöz, ezt csak így mellékesen jegyeztem meg, hogy egy visszafogott nőt látok benne, aki szép, és tud élni a lehetőségeivel, de nem él velük vissza.
Ez is adta az inspirációt a parfümnek, amit sajnos még nem szagoltam, de iszonyatosan jól hangzik a leírása és már-már érzem is az orromban, szóval kíváncsi leszek, mennyire fog stimmelni az általam elképzelt illattal. Fura egyébként úgy írni egy parfümről, hogy nem szaglásztam még meg, de hát ismertek, nem szeretem csak úgy a vakvilágba a sajtóanyagot bemásolni. :]



Az illatról:
Itt egyelőre csak a leírásra tudok hagyatkozni, de ha megillatoztam, elmondom majd a véleményemet is. Görögdinnye és friss bergamott illatával nyit, amit egy kis gyöngyvirág tesz izgalmassá. A szívillatban jön elő igazán a nőiesség, amit a frangipani virág, a rózsa és a tengeri-vizes jegyek biztosítanak.
Felszínre kerül még az alapillatban a kiegyensúlyozott fás akkordok, az érzéki szantált és a cédrust a modern pézsma egészíti ki.

Fejillat: bergamott, gyöngyvirág, görögdinnye
Szívillat: rózsa, vizes jegyek, frangipani virág
Alapillat: cédrus, szantál, pézsma

Heidi így mesél új parfümjéről: “A Shine Blue illaton keresztül a tenger, a nap és homokos part nyújtotta örömteli élményeket akartam kifejezni. A Shine Blue meleg érzékiséggel átitatott friss gyümölcsös és vizes jegyei különlegesen felemelő, pezsdítő kompozíciót alkotnak, amiből vitalitás és béke árad . Tiszta öröm a viselete!”



Design:
A parfüm nevéből adódóan nem meglepő, hogy a doboz is kék színt kapott, maga az üveg átlátszó, ovális alakú, és magában olyan a minta, mint a tajtékos tenger. A sápadt kék parfüm szépen átlátszik az üvegben, amely mellett szépen mutat az arany szegély Heidi és a parfüm nevével. A kupak kocka alakú, kicsit fura párosítás ez a két forma számomra, de annál mutatósabb. A kupak tetején pedig HK monogram található, amitől még minőségibb a megjelenése.

Árak:

HEIDI KLUM SHINE BLUE EDT 15 ML 5399 HUF
HEIDI KLUM SHINE BLUE EDT 30 ML 7999 HUF
HEIDI KLUM SHINE BLUE DNS 75 ML 2569 HUF

Ti szagoltátok már ezt a parfümöt? Ha igen, mennyire tetszett az illat? Milyen illatokat részesítetek előnyben ősszel/télen? Vagy nem lényeg az időjárás, megvan a saját illat?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

2 megjegyzés:

  1. Tudod mi ugrott be? Project Runway, Heidi mindig "Auf Wiedersehen"-nel köszönt el a kieső versenyzőktől. Nem tudom már,hányadik évadban volt egy srác, aki amolyan németes(nek szánt) bikinit tervezett, aminek a fenekén ott volt ez feliratként :) Ahogy így olvasom, egy vizes-virágos illat lesz ez, kíváncsi vagyok rá, mert szeretem az ilyeneket :)

    VálaszTörlés