2013. szeptember 5., csütörtök

essence - Metal Glam Trend Edition

Sziasztok!

Az új trendkiadásokkal is kicsit el vagyok maradva, pótolgatom, mert nekem is újdonság még és hátha valakinek még izgit, újat mutatok. :]
Első körben az essence Metal Glam kollekcióját hoztam Nektek.

Eyeshadow:
01 steel-ing the scene, 02 petal to the metal

03 glamour girls, 04 golden eye

Stick On Eyeliner:
01 petal to the metal

Lipgloss:

01  petal to the metal, 02 best dressed, 03 glam-me


Blush:
01 glam-me


Highlighting Powder:
01 gold digger


Nail Polish:
01 steel-ing the scene, 02 petal to the metal
  

03 glamour girls, 04 gold digger


Gold Topper:
01 steel-ing the scene


Nail Sticker:

01 silver star, 02 she’s so glamorous, 03 glam-me


Stick On Jewels:
01 she’s so glamorous

A trendkiadás 2013 októberre várható, a szemhéjpúderek és a lakkok szépek szerintem, viszont a szájfények olyan furák így elsőre, kíváncsi leszek, milyenek lesznek élőben.
Nektek hogy tetszik? Van valami a kollekcióból, amit mindenképp szeretnétek beszerezni?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

10 megjegyzés:

  1. Az arany fedőlakkot mindenképp :-)
    Illetve az arny és ezüst körömlakkokat szeretném, esetleg a szemhéjpúdereket - nekem ez a trendkiadás most nagyon bejön! :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mééért nem lepődök meg Rajtad sosem? :P

      Törlés
  2. Válaszok
    1. DE ez most végül is olyan arany "fóliás" lesz? :]

      Törlés
  3. Az arany fedőlakk nekem is felkeltette az érdeklődésem. A többi lakk is szép, és a legelső szemhéjpúder is tetszik. Ahhh már látom a vesztemet, már sok minden van a kívánságlistámon, és még álmomban is vásároltam... Szörnyű :D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én mostanában szerencsére nagyon visszafogtam magamat :]

      Törlés
  4. naná, hogy a gold tooper kell <3

    VálaszTörlés
  5. a gold topper akkor kell, ha olyan, mint ez itt:
    http://3.bp.blogspot.com/-h6cjrxrahxo/ULQ-N4t_wJI/AAAAAAAATxg/fmXs72TtbMk/s640/Gole+Flake+Top+Coat+Comparison+1.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajaa, én is erre gondoltam, ha ilyen, akkor még én is beneveznék rá! :]

      Törlés