2013. szeptember 7., szombat

essence - Beauty Beats TE

Sziasztok!

Egyelőre ez az utolsó új trendkiadás, ami már a tudattól, hogy Zsüsztinke már megint, első körben fujj, de próbálok ilyenkor nem a háttérre, csak a termékekre koncentrálni, szóval nézzük is inkább azokat.. :]

Mono Eyeshadow:
01 baby, baby, ooh!, 02 I´m backstage
03 as long as you love me

2in1 Eyeliner:
01 the biggest fan

Lipgloss:
01 groupie at heart, 02 eenie meenie,03  I´m backstage

Shimmer Powder:
01 swaaag!

Blush:
01 groupie at heart

Nail Polish:
01 baby, baby, ooh!, 02 i’m backstage, 03 as long as you love me, 04  groupie at heart

Papermint Manicure Design:
Papermint Manicure Transfer Solution:

Hairties:

Megmondom őszintén, a lakkok nem rosszak, de nagyon más nem fogott most meg.
Nektek hogy tetszik ez a kollekció? Ha valaki nevéhez fűződik 1-1 trendkiadás, hogy álltok hozzá, érdekel, vagy esetleg teljesen hidegen hagy?

Köszönöm a figyelmet, további jó hétvégét és kellemes napot!

8 megjegyzés:

  1. Nos...az igazság az, hogy nem szeretem bíbert, de a trendkiadáson nem eszerint néztem végig...Viszont annak ellenére, hogy nem párosítottam emberhez a dolgokat, nem fogott meg egyáltalán...TE papír-körömlakk (amit gyártanak a szortimentbe is), két szalag összekötve, szintén szortimentes 2in1...EZMIEZ?! Semmi újat nem tudnak csinálni? Úgy mellesleg az utolsó körömlakk tetszik, de szerintem az ijesztően hasonlít a Promberry-re, ami szintén szortimentes darab...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szalagokat én nem is értettem, miért... :D
      És hát ja, mostanában egyre több az ilyen "véletlen" hasonlóság :S

      Törlés
  2. a lakkok nem rosszak, de nincs is benne semmi extra szerintem. aztán persze meglátom élőben milyen lesz. egy világos szürke színnek még lenne helye a gyűjteményemben, de lehet ez sötétebb, mint amire én gondolok.
    szerintem nem az kellene, hogy mérvadó legyen egy termék megvételénél, hogy ki adta hozzá a nevét, vagy esetleg még tervezte is, én legalábbis igyekszem nem ezt szem előtt tartani. persze, ha egy nagy kedvenc adná magát egy ilyen dologhoz az pozitívan hatna, ez is igaz. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, nekem is tuti lenne azért olyan, aki "miatt" megvennék 1-1 terméket :D

      Törlés
  3. Ki nem állhatom ezt az "énekesnek" csúfolt nyálgépet, és az a baj, hogy nem tudom figyelmen kívül hagyni, hogy köze van hozzá xD. Pedig a lila szemhéjpúder eszméletlenül jól néz ki, nagyon belezúgtam ebbe az árnyalatba. Bíberke ide vagy oda, lehet beszerzem a hozzáillő körömlakkal együtt.
    puderpuffni.blogspot.com

    VálaszTörlés
  4. Én se szeretem az említett nyálgépet. Még a terendkiadásra sem mondtam azt h juj de klasz. Csak a pirosító tetszik. :) Az viszont szerintem haza fog jönni velem. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az indokolatlan BOYFRIEND felirattal :D

      Törlés