2013. szeptember 16., hétfő

Egy kis személyes

Sziasztok!

Mivel ez az én kis "játszóterem", és imádom, másfél éve szeretgetem, dédelgetem a blogot, eszem ágában sincs abbahagyni, viszont ahogy észrevehettétek, mostanában annyira nem voltam aktív.
És mivel eddig is nagyjából megosztottam veletek a lakkokon, sminkeken, teszteken, stb-ken kívül a kis lelkisebb dolgaimat is, így most is ez lesz.
Rájöttem, hogy mostanában nagyon kevés a 24 óra egy napra, de szerintem ha kétszer ennyi lenne, az sem lenne elég. Próbálom utolérni magam a bejegyzésekkel, az olvasással, az itthoni teendőkkel... Elég sokszor vagyok fáradt mostanában, de megmondom őszintén, ennek örülök, egyrészt mert amúgy is véget ért már a szomorkodós időszak, és mert most ez azt jelenti, hogy van dolog, van mit csinálni, és ez jó. És ami még jobb, hogy annyira sok kreatív ötletem van, sminkre, DIY ötletek, mindenre, csak még nem jött össze, hogy idő és alapanyag és tér és minden összejöjjön egyben, de remélem, hamarosan eljutok ide is.

Na hát és akkor a fő örömhír, hogy Klauka boldog, szerelmetes, de nagyon, nyugi, nem fogok itt most fröcsögni, de mivel így kevesebb időm marad - mert hát nyilván odabújok inkább, mint a gép elé ülök -, nem ígérek minden napra bejegyzést. Nem szeretném, hogy a mennyiség a minőség rovására menjen, amennyit lehet, úgyis meg fogok írni. Valószínűleg kevesebb lesz, de remélem, hogy a színvonal megmarad, Ti pedig továbbra is olvassátok majd, mert más változást igazándiból nem szeretnék, a témák is maradnának, rengeteg teszttel is lógok még, arra gondoltam, hogy összeszedném mik vannak, és amire azt mondjátok, érdekes, arról írok, ami pedig nem érdekel Titeket, azt jegelem.
Ezen kívül volt kérés a pin up és az arab smink, ezeket nem felejtettem el, fejben már ezek is alakulnak szépen, ha esetleg van bárkinek bármi más kérése, azt is szívesen megpróbálom kivitelezni, amint tudom.

Ez most nem magyarázkodós poszt akart lenni, csak amolyan felkészítés, meg egy kis "segítségkérés", hogy Ti mit szeretnétek, mert én igazából a legegyszerűbb körömlakkról vagy rúzsról is képes lennék 10 oldalas esszényi szöveget összeírni... :]

Mára így ennyi lenne, remélem, hogy mindenkinek hasonlóan kellemesen indul az ősz, jó éjszakát az éjjeli baglyoknak, jó reggelt a korán alvóknak! (és még rímelt is! :])

14 megjegyzés:

  1. Jó olvasni, hogy boldog vagy, várjuk a visszatérést! :)

    VálaszTörlés
  2. Na végre, sejtettem én már, és örülök, hogy igazam lett :-) Szerintem lehetne inspirációs bejegyzés, pl. kinézel egy klipből sminket, és megvalósítod :-)

    VálaszTörlés
  3. nagyon jó, tök jó hogy boldog vagy!! inkább bújj oda hozzá :)

    VálaszTörlés
  4. Bár nekem ez a jó hír már nem volt újdonság, azért írom itt is, hogy örülök Neked :-)

    VálaszTörlés
  5. De jó! Veled örülök!
    Bújj oda hozzá gyorsan!!! :)

    VálaszTörlés
  6. Örülök hogy boldog vagy :) És ha majd lesz időd várjuk a bejegyzéseket is :)

    VálaszTörlés
  7. szupi szupi szupii :) az olvasóid nagyon szorítottak. :)

    VálaszTörlés
  8. Hát ugye nekem is "elkottyantottad" már korábban a jó hírt, azért itt is Veled együtt örülök :)

    VálaszTörlés
  9. Örülök neked, szurkoltam hiszen megérdemled a boldogságod! :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon nagyon köszönöm mindenkinek! Tök édik vagytok, olyan jól esik! :3

    VálaszTörlés