2013. szeptember 3., kedd

e-bay vandálkodás

Sziasztok!

Mivel a fehér szilikon órám, amit még ITT mutattam egy éve eltörött, és vettem is helyette egy másikat, de azt meg szétszereltük egyszer, de nem tudtuk összerakni, első körben órát kerestem az e-bay-en. Azért ez szerintem mindent elárul arról, hogy mennyire egy kis szerencsecsomag vagyok, egy éven belül két órát vagyok képes taccsra vágni... A másik, amit mindenképp szerettem volna, valami kis egyszerű tok a telefonomra. Viszont akartam még fültágítót is meg pár dolgot, ezért kicsit több pénzt utaltunk a PayPal számlámra, bár ez egy olyan dolog nálam, hogy nincs az a pénz szerintem, amit ne tudnék elcseszni e-bay-en egy fél nap alatt... Mit fél nap, pár óra alatt.. :]
Most megmutatom Nektek, miket rendeltem, aztán remélem, szép sorban ide is érnek, nem vagyok ám türelmetlen, de bírnám, ha holnap reggel arra kelnék, hogy itt várnak a kis csomagok... :D

Nem akartam drága órát, viszont nem nagyon tudtam dönteni, így sokat keresgéltem, találtam egy olyat, ahol ez a fekete meg fehér óta párban kb 1500 Ft, úgy voltam vele, ennyit megér, amennyit nálam egy óra kibír...


Telefontok, láttam sok sok szépet, de egyelőre csak a funkció miatt kell, hogy védje a telefont, majd később valami alkalomra meglepem magam valami kis párducmintással vagy ilyesmivel. Kb 620 Ft volt.

Párducmintás fültágító, gondolom most mindenki nagyon meglepődött, mert hát ugye ki hinné, hogy párducmintásat is választok... :D Kb 650 Ft volt, ami nagyon megéri, mivel egy ilyen üzletben nálunk kb 2500, azért durva nem?


Persze egy sima fehéret is akartam azért, mert az univerzálisabb, az egy pár került kb 680 Ft-ba.


Erre nincs magyarázat, nincs kifogás, lány vagyok és ennyi, ilyen kis pöcök a telefonba a füles helyére, most mondja már valaki azt, hogy 350 Ft-ért nem érdemel meg egy piercinget a telefon, na.. :]


Ez meg annak reményében, hogy bírni fogja a pocim a köldökpiercinget és jövő nyáron menőzhetek a horgonyommal.. :]
Sokat nem várok tőle, mert nem volt 500 Ft, de igazából úgy imádom a horgonyokat, hogy legrosszabb esetben leszerelem és csinálok belőle karkötőt vagy láncot.. :D


Nyáron viszonylag sokszor hordtam úgy a hajam, hogy csak két oldalt hátratűztem, a többit pedig hagytam egyenesen "lógni", már jó ideje gondolkoztam ilyen kontyalátéten, most eljött az ideje, hogy vegyek is, kb 380 Ft-ért megrendeltem.


10 db-os körömmargaréta "Mert kell, hogy legyen" alapon, mert már csak egy van, ami nincs kipingálva. A 10 db kb.690 Ft.


Hú, ilyen karkötőkkel is nagyon régóta szemezek, 600-ért nem bírtam nem megrendelni...


Ez az egyetlen, amire mondhatom, hogy nem teljesen átgondolt dolog volt, amit nagyon tudatosan kerestem, hanem csak megláttam, hogy kb 500 Ft, és ennyiért most kell megvennem, mert mindig rinyálok, hogy nincs körmös ecsetem, de mindig mást rendeltem meg inkább.


Hát ennyi lenne a tegnap esti ámokfutásom az -bay-en, tudom, ez most nagyon soknak tűnik, de már vagy fél éve nem rendeltem semmit, jobban szeretem így összegyűjtögetni és egyben letudni, amikor rááldozok egy estét, és nem folyamatosan keresgetek, meg így megvan egy határ, amit nem lépek át. :]

Nektek hogy tetszenek?
Rendeltetek mostanában valamit e-bay-ről? Ha igen, mit?

Köszönöm a figyelmet, kellemes napot!

22 megjegyzés:

  1. jó dolgokat rendeltél!
    én terveztem rendelni strasszokat manikűrhöz, de most mást vennék meg inkább, és a kettő már nem fér bele :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, na majd legközelebb lepd meg Magad azzal akkor! :]

      Törlés
  2. Ó, azok az órák... Nagyon tetszenek :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát hallod, megláttam, hogy a 2 ennyi, mondom ez nem kérdés, hogy kell! :D

      Törlés
  3. jókat rendeltél :) láttam hogy neked is hui300-ad lett, nekem is az van. :) szupi kis telefon és én 800 Ft-ért rendeltem rá mintás tokokat ebayről, igaz ezek nem szilikonok hanem műanyagosak, de nagyon jó minőségűek, egy hét alatt megérkeztek :D

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Remélem, élőben is minden ilyen jó lesz :P

      Törlés
  5. Az óra nagyon tetszik, ilyet akarok majd én is rendelni :)

    Mea (Nail Polish Maniac Blog)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is úgy tetszenek, sőt, megkockáztatom, hogy fém szíjasból egyszer férfi órát is veszek majd :D

      Törlés
  6. Az első két óra nagyon szép, remélem majd megmutatod őket, ha megérkeznek! :) Én most egy napszemüvegre és egy igazolványtartóra várok éppen. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én ne mutatnám meg? :P
      Na, az igazolványtartó jól hangzik, nekem a tárcámban van minden, de már kilazultak a kis fakkok :(

      Törlés
  7. Szeretnék kérdezni valamit, írtam mailt. :)

    Az óra nagyon szép, hasonlót néztem jade színben.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Válaszoltam is rá, remélem megoldjuk ;]

      Törlés
  8. Hasonló órám van :) A párducos fültágítón nem lepődtem meg, a horgonyos piercinget viszont sztem szoknod kell majd, elsőre elég zavaróak tudnak lenni ezek a lógósak, én mindig féltem, hogy egyszer kirántom a törcsivel, és úgy is lett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudom, eszembe is jutottál, mikor órákat kerestem :P
      Óó, a horgonyos pc az még sok sok idő lesz, majd max jövő nyáron befogom :D
      Én azt utálom, hogy még eleve szoknom kell, mindig belekapok, pedig úgy vigyázok..

      Törlés
  9. Hasonló vagy talán pont ugyanezt az órát kinéztem én is fehérben, csak még olcsóbban. Egyenlőre most nem rendelek, mert legutóbb elszaladt velem a ló, most pihentettem kicsit az ebay rendelést.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ismerős, mondom, a világ összes pénzét el tudnám költeni e-bayen :D

      Törlés
  10. Az óra is tetszik, meg az a kontyalátét sem hülyeség :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaja, mondjuk nekem a hosszúkás fejemhez nem muszáj, de legyen azért :D

      Törlés
  11. Úhh az órák meg a konty linkjeit elkérhetem? :) Nagyon tetszenek, látom nem csak én lettem e-bay fanatikus! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, az óráké itt van, bár most nincsen a fekete-fehér páros:
      http://viewitem.eim.ebay.hu/WOMEN-GENEVA-SILICONE-CRYSTAL-STONE-QUARTZ-JELLY-WRIST-WATCH-WRISTWATCH-BB1K-NEWOne-Pair-of-BlackWhite/231003677084/item?variant0=One+Pair+of+Black%26White&transId=912561702013

      Ez pedig a kontyalátété:
      http://viewitem.eim.ebay.hu/DIY-Bump-Volume-Hot-Increased-fleeciness-sponge-Hair-Base-Dish-Tool-New-Girl-DL0/161095577806/item?transId=975667535006

      Törlés